شرکت تعویض پنجره بدون تخریب

شرکت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

شرکت تعویض پنجره بدون تخریب

شرکت تعویض پنجره بدون تخریب در کرج با استفاده از پروفیل های لبه دار و بازسازی اقدام به تولید پنجره های دوجداره upvc برای ساختمان های قدیمی نموده و توانسته است بسیاری از مشکلات پنجره های قدیمی را رفع نماید. استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و آلومینیومی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فریم پنجره های قدیمی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار می دهد.

تعویض و نصب پنجره دوجداره

به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی انجام می شود و ساده ترین عملیات ساختمانی می باشد،برای تعویض درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره دو جداره upvc احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم درب و پنجره قدیمی نصب میشود. به این ترتیب که درب و پنجره های قدیمی با فرز بریده شده و درب و پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم بوسیله پیچ های مخصوص بر روی فریم (قاب) درب و پنجره های قبلی نصب می گردد و توسط فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.
در تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب ، لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی برداشته شده و فریم دورتا دور پنجره یا به عبارتی فریم محیطی پنجره که در دیوار فرو رفته باقی می ماند و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا الومینیومی به فریم محیطی باقی مانده پیچ می شود ، به دلیل استفاده از پروفیل های مخصوص تعویضی-پروفیل بازسازی معمولا قسمت کمتری از فریم محیطی بعد از نصب پنجره دو جداره یو پی وی سی یا آلومینیومی دیده می شود .اگر سطح مقطع پروفیل محیطی که از پنجره قدیمی باقی می ماند کمتر از حد مجاز باشد یا باید از پروفیل های بازسازی استفاده کرد و یا با آهنگری و آنکشی سطح مقطع ۶ سانت را بوجود آورد.البته استفاده از پروفیل های بازسازی در صورت نصب و ساخت صحیح توصیه می شود زیرا علاوه بر کارایی بهتر موجب زیبایی محیط پنجره می شود.

تعویض پنجره قدیمی

مزایای تعویض پنجره دوجداره یو پی وی سی بدون تخریب
۱:امکان تولید پنجره یو پی وی سی با طرح های جدید و روز
۲:نداشتن شاخک های توکار قدیمی و امکان نصب بروی فریم قدیمی
۳: نصب یک روزه در زمانی کوتاه
۳: عدم نیاز به تخریب دیواره های جانبی در محل پروژه
۴: مکانیزم و طراحی نصب راحت درب و پنجره دوجداره upvc در کمتر از یک روز و بدون کوچکترین تخریب محل نصب و تحویل می گردد.

امتیازی که شرکت پنجره ماندگار در کرج نسبت به رقبای خود در طی سالیان دراز کسب کرده، بی شک در تضمین تعویض درب و پنجره آهنی و آلومینیومی بدون تخریب و حتی کوچکترین خرابی است.