قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی

قبل از هر توضیحی این اطمینان به شما عزیزان داده می شود که شرکت پنجره ماندگار در کرج به هیچ وجه قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی را بر اساس پروفیل های نامرغوب و بی کیفیت ارائه نمی دهد. چرا که محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه پس از فروش می باشند پس باید از متریال و مواد اولیه با کیفیت استفاده کرد تا با داشتن گارانتی بلند مدت اطمینان مشتریان را جلب نماییم.

انواع پنجره دوجداره

نوع طراحی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی مهم است و بهتر است در انتخاب طرح قاب ها و بازشوها دقت بیشتری کرد، چرا که پنجره های دوجداره یو پی وی سی در قابهای ثابت و متحرک دارای قیمت های مختلفی هستند و این امکان وجود دار با دقت در طراحی و در نظر گرفتن کاربرد هر پنجره از صرف هزینه های اضافی در قاب هایی که ما نیاز به بازشوی آنها نداریم، جلوگیری کرد, از طرفی نیز در قاب هایی که ما نیاز به بازشوی ضروری داریم، می توانیم با قرار دادن بازشو کاربری مورد نیاز را تامین نماییم . چرا که عدم دقت در طراحی اولیه، موجب صرف هزینه های مجدد می شود.

پروفیل پنجره دوجداره

استفاده از پروفیل های upvc استاندارد در قسمت های متفاوت
از مواردی که برخی از تولید کنندگان این محصول برای کم کردن قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی انجام می دهند، استفاده از پروفیل های ضعیف برای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشد. در پنجره های دوجداره یو پی وی سی چند فرم پروفیل برای قسمت های مختلف پنجره بکار می رود که طبیعتا بایستی پروفیل مخصوص به هر قسمت مورد استفاده قرار گیرد تا پنجره از استحکام و مرغوبیت بالایی برخوردار گردد.

دستگیره یراق آلات کرج

استفاده از یراق آلات غیر استاندارد برای کم کردن قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی
یکی دیگر از مواردی که در مقایسه قیمت دو محصول بایستی در نظرگرفت، یراق آلات پنجره ها می باشد. چرا که برخی از تولید کنندگان برای آنکه قیمت برآورد پنجره دو جداره یوپی وی سی را پایین جلوه دهند، از یراق آلات متفرقه و غیر استاندارد استفاده می نمایند و این ضربه ی زیادی به کیفیت محصول خواهد زد. زیرا یراق آلات در پنجره یو پی وی سی صرفا در لولاها و دستگیره ها خلاصه نمی شود بلکه بصورت کمربندی دور تمامی قاب را احاطه کرده تا بالاترین کیفیت بسته شدن را داشته باشد و اگر از محصولات متفرقه استفاده گردد، نه تنها کیفیت لازم را به هیچ وجه تامین نمی نماید، بلکه در کوتاهترین زمان کل قاب را نیز دچار مشکل کرده و ما را دچار صرف هزینه های مجدد می نماید. لذا از بکارگیری یراق آلات متفرقه جدا خودداری کنید.

شیشه دوجداره صنعتی در کرج

شیشه های دو جداره استاندارد و تاثیر آن در قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی
از عواملی دیگری که در قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی شاید تاثیر اندکی داشته باشد، عدم استفاده از شیشه های دو جداره استاندارد می باشد. این شیشه ها بطور استاندارد بایستی دارای اسپیسر و کیفیت مرغوبی باشند و بصورت مکانیزه تولید گردد تا خطای انسانی موجب کاهش کیفیت در آن نشود. البته قیمت شیشه های دو جداره مرغوب تاثیر زیادی در هزینه های کل درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ندارد ولی لزوم استفاده از استاندارد بالا بسیار مهم می باشد، این شیشه ها بایستی دارای گاز استاندارد آرگون میانی بوده و خود شیشه ها نیز از شفافیت بالایی برخوردار باشند. چرا که شیشه های نا مرغوب دارای موج سطحی و خم جانبی می باشند که این امر موجب می گردد تا شفافیت پنجره کم شده و ما تصویر را با موج های درهم آمیخته داشته باشیم و از طرفی گاز آرگون یکی از اصلی ترین عامل عایق سازی پنجره های دو جداره upvc می باشد. لذا در انتخاب محصول و تولید کننده بایستی به این موارد توجه کرد تا از قابلیت کامل محصول بهره مند شوید و از انتخاب شرکت تولیدکننده ای که با استفاده از متریال شیشه نامرغوب، محصولی فاقد کیفیت ارائه می دهد، پرهیز کنید.