ساخت و نصب توری ضد گرد و غبار کرج

توری پنجره

ساخت و نصب توری ضد گرد و غبار کرج: احتمالا یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های شما در فصل‌های گرم سال، وقتی که در خواب ناز فرو رفته‌اید، صدای ویزویز پشه‌‌ای است که به قصد نیس زدن به شما نزدیک می‌شود. این مساله به‌قدری آزاردهنده‌ است که می‌تواند خواب را از چشمانتان بدزدد و آرامش شما را تحت تاثیر قرار دهد. متاسفانه مجبورید روز بعد را به خاطر کم‌خوابی، با انرژی کمتری شروع کنید. یکی از بهترین راهکارها برای حل این مساله، نصب توری پنجره است. اگر توری مناسبی نصب کنید

ساخت و نصب توری ضد گرد و غبار کرج

در طی روز پشه‌ای وارد خانه نمی‌شود. معمولا پشه‌ها به سمت خنکی هوای داخل خانه کشیده می‌شوند و بعد از ورود در نقاطی مثل روی پرده و لامپ که دور از چشم است می‌نشینند و چراغ‌ها که خاموش می‌شوند پرواز می‌کنند. نیش پشه علاوه بر ایجاد خارش آزار‌دهنده ممکن است باعث انتقال بیماری شود. به علاوه جای نیش، تا مدت‌ها لکه‌ای قهوه‌ای رنگ روی پوست باقی می‌گذارد لذا بهتر است از ورود این حشرات کوچک به خانه جلوگیری کرد. همچنین بازگذاشتن پنجره های مجهز به توری در طول شب، یکی از بهترین راه‌های کاهش مصرف انرژی در فصل گرماست. شما میتوانید برای خرید توری درب و پنجره در کرج با کارشناسان ما صحبت کنید.

توری مناسب برای پنجره من کدام است

برای انتخاب توری مناسب،‌ بهتر است قبل از هر چیز مشخص کنید کاربری پنجره مورد نظر چیست. یعنی برای چه فضایی، نیاز به نصب توری پنجره دارید. مثلا برای فضایی مثل سرویس بهداشتی و حمام، بهتره از توری‌های متحرک استفاده کرد. امروزه توری‌های متفاوتی در انواع و جنس‌های مختلف در بازار وجود دارند که انتخاب را برای افراد راحت‌تر کردند. توری رولینگ شبیه کرکره است و قابلیت باز و بسته شدن دارد. این مدل از محافظت بسیار خوبی در برابر پشه‌ها برخوردار است و به‌صورت دائمی روی پنجره نصب می‌شود. در این نوع توری می‌توان از پی وی سی یا آلومینیوم استفاده کرد و بسیار شیک هستند و برای پنجره‌هایی که به محیط بیرون باز می‌شوند بسیار مناسب‌اند.

نکات مهم برای نصب توری پنجره

  1. نوع توری پنجره را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. به‌طور مثال برای بالکن و پنجره‌هایی که زیاد باز و بسته می‌شوند، توری‌های کشویی گزینه‌ی مناسبی هستند.
  2. تمیز کردن توری را فراموش نکنید. برای این کار می‌توانید از بخارشوی استفاده کنید.
  3. به طور مرتب توری‌های در و پنجره‌‌ها را از نظر وجود پارگی و سوراخ بررسی کنید و در اولین فرصت آن را تعمیر کنید. هر چند سال یک‌بار هم توری را تعویض کنید.
  4. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای نصب توری پرداخت کنید و یا موقتا نیاز به آن دارید می‌توانید از توری پنجره پارچه‌ای استفاده کنید. این توری‌ها را می‌توان با هزینه بسیار کم تهیه کرد و با چسب و باند مخصوص، به شکل ثابت روی چهارچوب پنجره نصب کرد