درب کشویی upvc مخصوص حیاط در کرج

درب کشویی دوجداره

درب کشویی upvc مخصوص حیاط در کرج, درب کشویی و یا درب ریلی ساختمان یکی از مدل های جدید درب ساختمانی است که در سال های اخیر مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. درب های ساختمانی، محافظ حریم خصوصی مکان های مختلف در داخل ساختمان و همچنین یک حفاظ میان محیط بیرون و محیط داخل ساختمان را ایجاد می کنند

درب کشویی upvc مخصوص حیاط در کرج

اگر به طرز عملکرد درب کشویی ساختمان دقت کنید متوجه می شوید که تمام این درب ها به یک جهت یا دو جهت، باز و بسته می شوند؛ سمت باز یا بسته شدن درب کشویی ساختمان در امتداد چهارچوب و دیوارها می باشد. به همین جهت، اولین و مهمترین عامل که مشتریان را به خرید این محصولات تشویق می کند، عدم اشغال فضای زیاد برای نصب درب ها و باز و بسته شدن است.استفاده و نصب درب کشویی ساختمان برای محوطه های آپارتمان های کوچک که با محدودیت فضا مواجه هستند یک انتخاب ایده آل است

معرفی انواع درب ساختمان

  • درب کشویی فلزی
  • درب تاشو
  • درب کرکره ای
  • درب دولنگه
  • درب تک لنگه

مزیت استفاده از درب ریلی در ساختمانها

  1. همان طور که در قسمت های قبلی مطرح شد، استفاده از درب کشویی ساختمان نیاز به فضای زیاد برای باز و بسته شدن ندارد. برای نصب این درب ها، تجهیزات و لوازم جانبی کمتری نیاز است. به علاوه، باز و بسته شدن درب ریلی ساختمان بر اساس نصب روی یک ریل انجام می گیرد و به خرید لولا نیازی نخواهد بود.
  2. یکی دیگر از مزایای استفاده از درب کشویی، انعطاف پذیری آنها برای نصب در مکان های مختلف است. حد فاصله برخی از مکان هایی که در داخل ساختمان قرار است از یکدیگر مجزا شوند، استفاده از درب ریلی یک انتخاب ایده آل است. به طور مثال نصب پارتیشن در قسمتی از سالن پذیرایی، مجزا کردن یک قسمت از انباری برای نگهداری وسایل بلااستفاده و درب های شیشه ای برای مجزا کردن سرویس های بهداشتی از حمام، سونا و جکوزی، نمونه های کاربردی از درب ریلی ساختمان از متریال مختلف هستند.
  3. درب تک لنگه با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگاری دارند. ساکنان ساختمان با هر سلیقه می توانند طرح ها و مدل های مختلف این نوع درب ها را انتخاب کنند. مدل های متفاوتی از درب های ریلی یک ساختمان را در این مطلب برای شما گردآوری کرده ایم. هنگام مشاهده مدل ها به نحوه باز و بسته شدن درب ریلی و متریال ساخته شده دقت کنید.