رنگ بندی پنجره های آلومینیومی | درب یو پی وی سی | دلوین

رنگ بندی پنجره های آلومینیومی | درب یو پی وی سی | دلوین

رنگ بندی پنجره های آلومینیومی : پنجره های آلومینیومی به دلیل مزایا و زیبایی که دارند امروزه مورد استقبال خیلی از سازندگان و معماران می باشند. این پنجره از جدیدترین نوع پنجره دوجداره می باشد. تولید پنجره های الومینیومی با رنگ های متنوع باعث می شود طراحی و نمای ساختمان خاص و ویژه شود. در این مقاله قصد داریم رنگ های پنجره آلومینیومی و روش رنگ کردن این پنجره را با شما مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

رنگ بندی پنجره های آلومینیومی | درب یو پی وی سی | دلوین

مزیت های استفاده از پنجره های آلومینیومی
پنجره های آلومینیومی در برابر آب و رطوبت دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند
با توجه به مقاومت بالایی که دارند وزن آن ها سبک می باشد.
اگر پروفیل با کیفیت در پنجره استفاده شود دچار خمیدگی و شکستگی نمی شود.
پنجره های آلومینیومی در برابر گرما و سرما و صوت عایق می باشد.
این پنجره می تواند در انواع بازشو های مختلف ام از کشویی لولایی فاوکس واگنی دوحالته و … ساخته شود.
رنگ بندی پنجره دوجداره کرج مختلف می باشد.
امنیت بالای پنجره آلومینیومی باعث ضد سرقت بودن این پنجره می باشد.

توری با پروفیل رنگی کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوینرنگ بندی پنجره های آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی تنوع رنگی بالایی دارد که می توان به رنگ های مشکی سفید طلایی شامپاینی نارنجی و… اشاره کرد. انتخاب رنگ در پنجره های آلومینیومی به عواملی مثل سلیقه مشتری و نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی دارد. رنگ چوب پر طرفدار ترین رنگ برای  درب و پنجره های آلومینیومی است. با استفاده طرح چوب برای پنجره می توان آن را را دکوراسیون داخلی به راحتی هماهنگ کرد. رنگ سفید نیز از پر استفاده ترین رنگ می باشد که با همهی دکوراسون ها و نماها تطابق دارد. رنگ شامپاینی از رنگ های خاص و لاکچری می باشد که نمایی چشم گیر به ساختمان می دهد. مشتری می تواند بعد از سفارش پنجره آلومینیومی های رنگ مورد نظر را روی کالیته رنگ ها مشخص کرده تا پروفیل برای رنگ کردن به کارخانه رنگ فرستاده شود. باید توجه کرد هر کارخانه کالیته رنگ مخصوص به خود را دارد.

روش های رنگ کرده پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی را می توان به سه روش رنگ آمیزی کرد که در ادامه به آن می پردازیم.
روش پودری
روش پودری یکی از راه های رنگ کردن آلومینیوم می باشد که کیفیت بالایی دارد. در روش رنگ کردن پودری ابتدا زیر سازی برای رنگ کردن روی پروفیل انجام می شود. سپس پروفیل روی قرار های متصل به نوار نقاله گذاشته شده و بعد رنگ ها به طور یک دست روی پروفیل ها پاشیده می شود. بعد از رنگ کردن پروفیل ها در کوره با مدت زمان معینی قرار می گیرند تا رنگ ها پخته شود. پروفیل ها را بعد از سرد شدن به قسمت کنترل کیفیت فرستاده می شوند. رنگ کردن به روش پودری در پنجره دوجداره آلومینیومی می تواند در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده و ضد زنگ باشد.

روش دکورال

روش دکورال نیز یکی دیگر از راه های رنگ آمیزی پنجره دوجداره می باشد. با استفاده از این روش میتوان طرح های زیبایی از جمله چوب یا سنگ بر روی پروفیل اجرا شود. در این روش رنگ آمیزی به صورتی است که ابتدا آستر مخصوص رنگ دکورال را روی پروفیل می زنند و بعد در کوره قرار می دهند تا آماده شود. طرح های دکورال به صورت فیلم های پلیمری روی پروفیل قرار می گیرند.

روش آنادایز

روش آنادایز نیز یکی دیگر از راه های رنگ امیزی پنجره های آلومینیومی می باشد. در این روش پروفیل را درون حوضچه های رنگ قرار می دهند تا رنگ شود. رنگ در خواستی در این روش به مدت زمانی که پروفیل در حوضچه قرار می گیرد.  در این روش از دیگر روش ها زمان طولانی نیاز دارد.  طلایی کرمی نقره ای و مشکی از این روش به دست می آید. رنگ های پودری و آنادایز از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما رنگ های پودری متنوع تر می باشند و طیف رنگی به صورت دقیق تر انجام می شود.

سخن پایانی

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت خود در تولید و ساخت پنجره های آلومینیومی در کرج ، این امکان را دارد تا از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده نماید ، تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه کده و با شماره های درج شده با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس : ۹ صبح الی ۱۸