تعویض پنجره دوجداره | نمایندگی پنجره آکاردئونی | دلوین

تعویض پنجره دوجداره | نمایندگی پنجره آکاردئونی | دلوین

تعویض پنجره دوجداره : یکی از مهم ترین مزیت هایی که پنجره دوجداره دارد امکان نصب آن ها روی پنجره آهنی و قدیمی می باشد. تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به راحتی قابل اجرا می باشد که نیازی به تخریب بنا نمی باشد. شرکت پنجره دلوین با سال ها تجربه در زمینه درب و پنجره دوجداره تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را در کم ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد. مشاوره و اندازه گیری رایگان از خدمات پنجره دلوین می باشد.

تعویض پنجره دوجداره | نمایندگی پنجره آکاردئونی | دلوین

تعویض پنجره دوجداره
برای تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره کافی است فریم آهنی پنجره دوجداره را در چهارچوب باقی بماند و اجزای دیگر پنجره با استفاده از دستگاه برش داده می شود. پنجره دوجداره ساخته شده را با استفاده از پروفیل باز سازی روی فریم آهنی (فریم انتظار ) به وسیله به دیوار متصل می کنند. پروفیل بازسازی روی فریم آهنی قرار می گیرد به خوبی آن را پوشش می دهد.

قیمت تعویض پنجره دوجداره

قیمت عوض کردن پنجره آهنی با پنجره دوجداره با توجه به برند پروفیل قیمت متفاوتی دارد. فاکتور های دیگری مانند نوع شیشه و تعداد جدارهای آن ، اندازه پنجره ، تعداد لنگه پنجره ، یراق آلات مصرفی، مدل بازشو و کتیبه در قیمت تعویض پنجره موثر می باشد.
برای اطلاع از قیمت تعویض پنجره قدیمی به پنجره دوجداره کافی است با کارشناسان پنجره دلوین تماس گرفته و با دادن اطلاعات و اندازه پنجره و نوع پنجره پیش فاکتور دریافت کرده و در صورت تایید پیش فاکتور نسبت به تولید  نمایندگی پنجره دوجداره اقدام کرده و بعد از برداشتن شیشه و برش لنگه ها نصب پنجره را شروع کرده و پس از رگلاژ پنجره به مشتری تحویل می دهند.

مزایای تعویض پنجره دوجداره

با تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره ورود سرو صدا و گرد و غبار به داخل ساختمان به حداکثر می رسد. پنجره دوجداره احتیاجی به رنگ آمیزی و نکهداری نداشته و نظافت آن به آسانی انجام می شود. در برابر رطوبت و نفوذ آب در زمان بارندگی عایق است و از اتلاف انرژی و ورود و خروج دما جلوگیری کرده و باعث کاهش هزینه انرژی می باشد. پنجره های دوجداره ضد آب بوده و در برابر بارندگی و آب و هوای مختلف مقاوم است که این موضوع خود دلیلی برای افزایش طول عمر پنجره می باشد.

اقدامات لازم جهت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

اقدام اولی که باید در زمان تعویض پنجره انجام داد انتخاب نوع و مدل پنجره می باشد. باید مشخص کنید که می خواهید پنجره دوجداره شما از جنس آلومینیوم باشد یا پی وی سی. انتخاب نحوه بازشو به با توجه با سلیقه مشتری می باشد. شما می توانید انتخاب پروفیل را با توجه به شرایط آب و هوایی و مشاوره با کارشناسان ما انتخاب کنید. برند پروفیل ها از نظر قیمت و کیفیت متفاوت می باشند. بهترین پر.فیل برای شرکت ویستابست و وین تک می باشد. قدم دومی اندازه گیری محل مورد نظر جای گذاری پنجره می باشد. قدم بعدی تولید پنجره دوجداره می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن این کار انجام می شود. بعد از تولید پنجره دوجداره نصاب های متخصص در این زمینه نسبت به نصب پنجره اقدام می کنند. در زمان تعویض با پنجره دوجداره زمان نصب خیلی سریع انجام می شود و تصور اینکه تعویض پنجره چنر روز طول می کشد کاملا اشتباه است.

رگلاژ پنجره دوجداره در کرج | تعمیر پنجره کرج | دلوین

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

تاثیر زیادی در در عایق بندی پنجره دارد و باعث کاهش هزینه های انرژی می شود. شاید هزینه اولیه تعویض پنجره برای اکثر مردم زیاد باشد اما بعد از چند سال استفاده از این پنجره به دلیل کاهش هزینه های انرژی، هزینه های اولیه جبران خواهد شد. در صورتی که قصد  با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید می توانید با شرکت پنجره دلوین ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی

مجموعه دلوین یکی از تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره در کرج بوده و به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره ، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نموده و با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرماید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس با مجموعه دلوین : ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر