خرید در و پنجره دوجداره کرج | پنجره سه جداره کرج | دلوین

خرید در و پنجره دوجداره کرج | پنجره سه جداره کرج | دلوین

خرید در و پنجره دوجداره کرج: شرکت پنجره دلوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره در کرج می باشد که با بهترین و با کیفیت ترین پروفیل درب و پنجره دوجداره را با نازل ترین قیمت برای مشتریان فراهم می کند. پنجره دلوین در تمامی نواحی کرج و استان البرز آماده ارائه و فروش درب و پنجره دوجداره می باشد.

خرید در و پنجره دوجداره کرج | پنجره سه جداره کرج | دلوین

درب و پنجره دوجداره هم اکنون در انواع متنوع و مختلفی ساخته می شوند که می توانند سلیقه و نیاز مشتری را برطرف کنند. در ب و پنجره دوجداره در کرج دارای مزیت هایی می باشد که استفاده از آن بسیار مهم می باشد. در ادامه به سه مزیتی که درب و پنجره را از دیگر درب و پنجره متمایز کرده می پردازیم.

عایق بندی حرارتی درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره سه جداره به خاطر پروفیلی که در آن ها بکار رفته عایق بندی بالایی دارد. پروفیل ها دما را از خود انتقال نمی دهند. استفاده از درب و پنجره دوجداره باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه های انرژی می شود.

عایق بندی صوتی درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره دوجداره دارای دو لایه شیشه می باشد که بین شیشه ها از گاز آرگون استفاده شده است. شیشه های پنجره دوجداره از عایق بندی بالایی برخوردار هستند که با به کارگیری این شیشه ها در کنار پروفیل با کیفیت از ورود صدا به ساختمان جلوگیری می کند.
عایق بندی در برابر ورود گرد و غبار درب و پنجره دوجداره
درب و پنجره دوجداره به دلیل لاستیک های آب بندی و درزگیری موجود در متریال آن ها اجازه ورود گرد و خاک و دوده را به داخل ساختمان نداده و تا حد زیادی شما را در نظافت منزل کمک می کند.

در زمان خرید درب و پنجره دوجداره در کرج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پروفیل اولین متریالی که در درب و پنجره دوجداره اهمیت دارد. عموما در انتخاب پروفیل باید با توجه به آب و هوای منطقه تئجه کرد اما معمولا در قیمت بیشتر تاثیرگذار است. در زمان خرید در و پنجره دوجداره باید به ضخامت پروفیل توجه کرد تا ضخامت استاندارد آن رعایت شود.
گالوانیزه تقویت کننده پروفیل در درب و پنجره دوجداره می باشد که موجب افزایش مقاومت و استحکام پروفیل می شود. ضخامت گالوانیزه استفاده شده در پروفیل حداقل ۱٫۵ میلی متر باید باشد.
نوار درزبندی در درب و پنجره دوجداره نقش مهمی در کفیت و کارایی آن ها دارد. وظیفه اصلی نوار درزبندی مقاوم بودن در برابر باز و بسته شدن های طولانی پنجره و جلوگیری از گرد و خاک می باشد.

کیفیت یراق آلات پنجره کرج | پنجره وین تک کرج | دلوین

یراق آلات با کیفیت

یراق آلات با توجه به برند و کیفیت قیمت های مختلفی دارد. برخی از تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره ممکن است از یراق آلات ارزان قیمت با کیفیت پایین استفاده کنند. بهتر است یراق آلات وارداتی از کشور آلمان و ژاپن باشند که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.
برای اینکه کیفیت شیشه دوجداره و عایق بندی آن افزایش یابد باید از گاز آرگون درون شیشه ها استفاده شده باشد. در زمان خرید حتما به وجود گاز آرگون در بین جدارهای شیشه مطمئن شوید.
رطوبت گیر درون اسپیسرهای شیشه دوجداره در فصول سرد و مواقغ بارندگی موجب می شود شیشه بخار نکند و همیشه شفاف باشد. این موضوع نیز می تواندد در کارایی پنجره موثر باشد.

انواع متریال

همانطور که گفته شد می توان در تمامی اجزای درب و پنجره دوجداره از متریال بی کیفیت استفاده کرد. برای همین بهتر است برای جلوگیری از این خسارت از شرکت و نمایندگی های معتبر خرید کنید. چرا که شرکت ها و نمایندگی ها موظف به ارائه درب و پنجره دوجداره با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشند. شرکت پنجره دلوین در کرج این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا علاوه بر خرید درب و پنجره دوجداره از خدمات نصب و تعمیر و تعویض آن نیز بهره مند شوید.

سخن پایانی

مجموعه دلوین یکی از تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره در کرج بوده و به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره ، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نموده و با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرماید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس با مجموعه دلوین : ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر