توری کشویی پلیسه آنتی باکتریال مخصوص بالکن

توری پنجره ای در کرج

توری کشویی پلیسه آنتی باکتریال مخصوص بالکن , امروزه توری پلیسه ای جای خود را به توری های پارچه ای و قدیمی داده اند. در طول تابستان ، وقتی معابر تراس و بالکن ما اغلب باز می مانند ، ما ناخواسته در فضاهای داخلی خود حشرات ناخواسته را دعوت می کنیم. یک راه حل عالی برای دفاع در برابر این مهمانان ناخواسته ، بدون بستن در ، توری ها هستند. برای گذرگاه در تراسها و بالکن ها ، ما توری های پلیسه ای را توصیه می کنیم. استفاده از توری گزینه مناسبی می باشد چرا که می توان برای پنجره دوجداره و آلومینیومی استفاده کرد. در این مقاله سعی داریم شما را با توری پلیسه ای در کرج و انواع آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

توری کشویی پلیسه آنتی باکتریال مخصوص بالکن

توری پلیسه از بهترین نوع توری پشه ای است. این سازه به صورت چپ و راستی باز و بسته می شود. برخی از فروشندگان این توری را به نام توری آکاردئونی می شناسند. قیمت توری پلیسه نسبت به نصب توری فلزی، بیشتر است ولی در نظر داشته باشید که توری درب و پنجره پلیسه ای به ندرت خراب می شود. در واقع امکان پاره شدن و آسیب توری درب و پنجره پلیسه ای تقریبا وجود ندارد. شما میتوانید برای خرید توری پلیسه ای برای پنجره دوجداره upvc در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ویژگی اصلی توری پلیسه ای

  1. مشخصات آلومینیومی با کیفیت بالا است که ثبات و دوام می بخشد
  2. عملکرد عالی و طول عمر بالایی دارد.
  3. در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است.
  4. نگهداری آن آسان است ، زیرا با آب قابل شستشو است.

بیشتر بخوانید: توری درب و پنجره در کرج

مزایا و معایب توری پلیسه ای: نحوه شستشو

  • یکی از بهترین ویژگی های توری پلیسه ای پنجره دوجداره ، شستشوی راحت و بدون دردسر آن است که باعث جلب توجه بسیاری از خریداران شده است. اما چگونه می توان بدون آسیب زدن به توری آن را تمیز کنیم:
  •     به دلیل استفاده از مواد فایبرگلاس و قابل انعطاف با مقاومت بالا در ساختار توری پلیسه پنجره دوجداره و آلومینومی شما بدون هیچ نگرانی می توانید توری را از داخل چهارچوب خارج کرده و با اب و صابون شستشو دهید.
  •     علاوه بر خود توری ، پروفیل آن نیز قابل شستشو است که به راحتی می توانید با مواد شوینده اقدام به تمیز کردن کنید و به دلیل ساختاری که دارد به سادگی کثیف نمی شود و در صورت کثیفی نیز به راحتی پاکیزه می شود.
  • هرگاه به مرور زمان اگر حالت پلیسه ای توری پنجره شما کیفیت خود را از دست داد ( دلیل آن نشستن گرد و خاک و دوده می باشد )  و دیگر به سادگی جمع نمی شد بهترین راهکار این است که با یک شیشه آب معدنی سطح روی توری را خیس کنید و کامل بشورید تا گرد و خاک ها و دوده از سطح آن پاک شود سپس به آرامی توری را به حالت آکاردئونی و در خطوط تای خود تا کنید و جمع کنید تا در باکس خود قرار گیرد در اینحالت دوباره روی آن آب بریزید ، بعد از مدتی توری را دوباره باز کنید و استفاده کنید، می بینید که به سادگی حرکت می کند