توری ریلی پنجره دو جداره ویستا بست کرج

توری ریلی پنجره دو جداره

توری ریلی پنجره دو جداره ویستا بست کرج : در ساختمان های اداری و مسکونی به دو دلیل مهم الزامی است. اولین علت نصب درب و پنجره توری حفظ فضای داخلی از ورود حشرات و موجودات مزاحم است. ولی دلیل مهم تری هم برای استفاده از توری پنجره وجود دارد و ان نقش محافظتی تور است. نصب توری درب و پنجره موجب ایمنی بیشتر ساختمان شده و از پخش شدن شیشه در هنگام شکستن جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: پنجره ویستابست در کرج

خطر زلزله در کمین شهروندان تهرانی است و می بایست با راهکارهای ساده ایمنی بنا را بالا برد. قیمت توری ریلی پنجره دو جداره در مقابل نقش محافظتی آن بسیار ناچیز می باشد.

توری ریلی پنجره دو جداره ویستا بست کرج

قیمت توری پنجره در کرج با توجه نوع ساخت و ویزگی های آن تعیین شده و از تنوع زیادی برخوردار است. حالت باز شدن این نوع توری بصورت افقی می باشد و بر روی انواع درب و پنجره UPVC، آلومینیومی، آهنی و چوبی قابل نصب می باشد و برای درب و پنجره هایی که در ارتفاع بالا نصب می باشد واستفاده زیادی از آن می شود مناسب است.

توری ریلی پنجره دو جداره
توری ریلی پنجره دو جداره

توری ریلی پنجره دو جداره ویستا بست

قاب این توری در دو نوع  آلومینیوم و  upvc به صورت یکپارچه در سراسر کشور توسط متخصصین با تجربه پنجره دلوین کار می شود و برای اکثر پنجره ها و حتی درب ها نیز می تواند کاربرد داشته باشد. نصب این توری نیازمند وجود فضای کافی برای جابه جایی توری و نیز نصب ریل می باشد که می بایست قبل از هر اقدامی توسط نصاب بررسی شود. بعد از سفارش توسط مشتری و تعیین ابعاد از طرف نصاب،توری درب و پنجره دوجداره تولید شده و اماده نصب می گردد.
همان طور که در مطالب همین بخش اشاره کردیم توری های پنجره upvc و الومینیوم در انواع مختلف موجود می باشند و کارفرما مطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام به استفاده از ان ها می کند. شما میتوانید برای خرید توری مغناطیسی در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

مزیت توری ریلی پنجره دو جداره در کرج 

  1. استحکام بالا توری
  2.  تطابق رنگ در پروفیل و قطعات آلومینیومی توری در پنجره
  3.  تولید در هر سایز و ابعاد و بر اساس سفارش مشتری پنجره دو جداره
  4. قابلیت شستشو و نظافت توری
  5. عدم زنگ زدگی تور و متعلقات
  6. مقاومت بالا در برابر نور آفتاب و طول عمر بالا

شما میتوانید برای خرید توری ریلی پنجره دوجداره در کرج با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.