تعویض پنجره آهنی با پروفیل upvc آکاردئونی

تعویض درب و پنجره آهنی در کرج

درب و پنجره های دوجداره آکاردئونی در دسته پنجره های یو پی وی سی قرار می گیرند.در واقع می توان گفت درب و پنجره دوجداره با پروفیل آکاردئونی  بیش تر از پنجره های دوجداره کشویی کارآیی دارند. موضوع قابل توجه در مورد آن پنجره ها این است که در هر زمانی که نیاز داشته باشید می توانید کل پنجره و قسمت های میانی را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای آن طرف پنجره به طور کامل قابل رویت می شود و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما قرار نمیگیرد. معمولا این پنجره دوجداره یو پی وی سی برای فضاهایی با عرض بیش تر از سه متر استفاده می شوند.

تعویض پنجره آهنی با پروفیل upvc آکاردئونی

شما میتوانید با استفاده از این پنجره های آکاردئونی فضای داخل و فضای خارجی مانند بالکن، حیاط و … را از هم جدا کنید و در نهایت با باز کردن درب ها به راحتی این فضا ها را در مواقع لزوم به هم متصل کنید.اشغال فضای کم درب و پنجره های دوجداره آکاردئونی در حالت باز بودن از بزرگترین مزایای مهم این نوع درب و پنجره هاست. این درب ها پس از بسته شدن بصورت منظم و فشرده قرار گرفته تا کمترین فضا را اشغال کنند.

درب یو پی وی سی آکاردئونی
درب یو پی وی سی آکاردئونی

تعویض پنجره آهنی با پروفیل upvc آکاردئونی

قیمت تعویض پنجره آهنی با پروفیل upvc اکاردئونی را باید با توجه به نوع یراق مصرفی و پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره و نحوه تولید صحیح و نصب  آن ارزیابی کرد.که در صورت رعایت نشدن هر کدام از آن ها ممکن است پنجره های اکاردئونی به مشکل بخورند

مزیت تعویض پنجره آهنی با پروفیل upvc آکاردئونی:

این پنجره ها جای بسیار کمی می گیرند

این پنجره ها را می توانید به هر میزان که دوست دارید باز کنید

ظاهر بسیار زیبایی به خانه شما می دهند

ساخته شده از بهترین پروفیل ها

با توجه به بالا رفتن سرسام اور هزینه های مربوط به انرژی و لزوم اجرای مدیریت مصرف در منازل شما می توانید بدون تخریب اقدام به تعویض درب و پنجره های آهنی خود با پنجره هایی با پروفیل یو پی وی سی نمایید.برای تعویض پنجره ابتدا باید عرض و ارتفاع پنجره های خود را اندازه گیری نموده ، سپس از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت ماندگار از قیمت اولیه پنجره های خود مطلع شوید. با تعویض درب و پنجره های آهنی ساختمان خود با پنجره های یو پی وی سی ۵٠ درصد در هزینه های مربوط به انرژی صرفه جویی میتوانید کنید.