تعویض پنجره فرسوده با پروفیل UPVC کلنگی

پنجره کلنگی

امروزه جهت صرفه جویی در مصرف برق و آب و گاز و همبنطور برای جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی صوتی و به پی آن کمک به اقتصاد خانواده و فراهم کردن محیط زندگی تعویض درب و پنجره های فرسوده با پروفیل UPVC الزامی است.و بر خلاف باور عموم مردم این پروژه تعویض بدون هیچ تخریب و آهنکشی در پس آن رنگ آمیزی منزل و در زمانی کوتاه توسط شرکت ما انجام میشود.

تعویض پنجره فرسوده با پروفیل UPVC کلنگی

یراق ونتوس
یراق ونتوس

پروفیل UPVC کلنگی به نوعی از درب و پنجره گفته می شود که فقط از سمت بالایی با زاویه ای مشخص شده باز میشود . از این پنجره بیشتر در سرویس های بهداشتی و یا در راهرو ها استفاده میشود که توانایی خروج سریع بخار را از سرویس های بهداشتی و حمام ها را دارد .

این پنجره دوجداره کلنگی از یک جهت باز می شود . این بازشو قابلیت تغییر به صورت از بالا به پایین و یا از پایین به بالا را دارد . هم چنین میتوان نحوه باز شدن را به سمت بیرون و یا داخل تغییر داد . به طور معمول پنجره های دوجداره کلنگی به صورت کوچک ساخته می شود . در این فضاها دید زیاد اهمیتی ندارد و دلیل استفاده از این پنجره نور و تهویه هوا است . در بازشو پنجره اگر از بالا باشد در حین بارش باران خطر ورود آب به داخل محیط منزل از بین خواهد رفت و همچنین اگر پرده ای نصب باشد روی پنجره ، این پنجره مزاحمتی به وجود نمیاورد.

تعویض پنجره فرسوده با پروفیل UPVC کلنگی

درب های دوجداره duoPort SK قابلیت باز شدن به هر دو حالت کلنگی و کشویی را دارند؛ از این رو برای فضاهایی با ابعاد کوچک که جای زیادی ندارند هم بسیار مناسب هستند.

درب و پنجره های UPVC کلنگی در انواع مختلفی تولید میشوند. از جمله:

پنجره کلنگی تک حالته: این پنجره ها تنها از یک جهت (در یک حالت) قابل باز و بسته شدن می باشند.

پنجره کلنگی دو حالته : این نوع پنجره های کلنگی قابلیت دارند تا بتوانید آنها را در دو جهت باز و بسته کنید.

پنجره کلنگی کشویی: این پنجره ها قابلیت باز شدن هر دو نوع پنجره های کلنگی و پنجره های کشویی را یکجا دارند

از مزایای پروفیل upvc کلنگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امکان تهویه هوای محل مورد استفاده

نورگیری محل مورد استفاده

استفاده از بالاترین کیفیت یراق آلات در پنجره های تولید شده

نصب آسان و سریع این نوع پنجره

امکان تغییر جهت بازشو پنجره های کلنگی