انواع پنجره سه جداره ویستابست در تهران کرج

انواع شیشه سه جداره

انواع پنجره سه جداره ویستابست در تهران کرج:پنجره سه جداره ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی ۳ سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد.

انواع پنجره سه جداره ویستابست در تهران کرج

ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت ۱۰هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز ۶۰ میلی متر ۳ محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان(RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره سه جداره ویستابست ویستابست، فعالیت تخصصی و اصلی شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با ۴۰ خط تولید برآورده می نماید.

تفاوت pvc و upvc در چیست؟

احتمالا با توضیح بالا این سوال برایتان ایجاد شده که pvc و upvc چه تفاوتی با هم دارند؟ در پاسخ باید بگوییم upvc از pvc ساخته می‌شود ولی آن را با افزودن ترکیباتی برای ساخت پروفیل بهینه سازی می­کنند. به دلیل این­که پلیمر pvc نسبت به نور و گرما حساس است و با اکسیژن نیز ترکیب می شود و لازم است یک پایدار کننده به آن اضافه شود. به این منظور از پایدار کننده ­های مختلفی استفاده می­شود تا کیفیت pvc در پروسه تولید upvc کاهش پیدا نکند و پس از آن برای افزایش استحکام از پر کننده­هایی مانند کربنات کلسیم استفاده می­شود.

شیشه دوجداره و شیشه سه جداره
شیشه دوجداره و شیشه سه جداره

البته هر دو ماده ­ی pvc و upvc با توجه به ویژگی­های خاص خود برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می­گیرند، برای مثال pvc به دلیل انعطاف بیشتر در لوله سازی کاربرد دارد و upvc به عنوان پروفیل پنجره کارآمدتر است.

تولید upvc

برای تولید پنجره یو پی وی سی، پروفیل­ها را می­توان از مواد اولیه و یا مواد بازیافتی تهیه کرد. بعد از فرآیند ترکیب و فرم­دهی در خط تولید کارگاه­های درب و پنجره upvc، پروفیل­ها با دقت تحت آزمایشات و استانداردهایی قرار می­گیرند و کیفیت آن­ها از هر نظر بررسی می­شود. تعدادی از تست­های لازم برای سنجش پروفیل upvc به شرح زیر می­باشد

  • آزمایش شکل ظاهری و شرایط تولید
  • مقاومت در برابر ضربه
  • عکس العمل پس از گرم شدن
  • تست جرم واحد طول
  • برگشت حرارت
  • تست کجی، ابعاد و هندسه پروفیل