خرید پنجره آلومینیومی در کرج

تهویض پنجره دوجداره

آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر می باشد. پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو می باشند. شما میتوانید برای خرید پنجره آلومینیومی در کرج با شرکت دلوین تماس بگیرید.

خرید پنجره آلومینیومی در کرج

آلومینیوم فلزی نقره‌ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل‌پذیری زیاد است. از ویژگی‌های مهم آلومینیوم، سبک وزنی و قابلیت عدم زنگ‌زدگی می‌باشد. پروفیل اکستروژن آلومینیوم به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین بخش مصارف آلومینیوم به حساب می آید.بسیاری از ما، درب و پنجره‌های آلومینیومی قدیمی را به یاد داریم که اولین نسل از درب و پنجره‌های غیرآهنی بودند و عایق بهتری نسبت به پنجره‌های آهنی داشتند. به همین دلیل، پس از ورود به بازار، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

چرا از شرکت دلوین پنجره آلومینیومی خریداری کنیم؟

همان طور که میدانید پنجره آلومینیومی یک مدل از پنجره های دوجداره است که فریم آن از آلومینیوم ساخته شده است. همان طور که میدانید آلومینیوم یک فلز سبک و بسیار مقاوم در برابر ضربه و خوردگی است و به همین خاطر بسیاری از افراد از این مدل پنجره ها خریداری میکنند. شرکت های معتبری در استان البرز وجود دارند که شما میتوانید  پنجره آلومینیومی خریداری کنید. یکی از فروشگاه های معتبر شرکت دلوین در است. خرید پنجره دوجداره در کرج از این فروشگاه مزیت هایی دارد که شامل:

  • ارسال سریع پنجره های شما
  • قیمت های مناسب
  • کیفیت بالا
  • استفاده از یراق آلات با کیفیت

شما میتوانید برای خرید پنجره آلومینیومی در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان مجموعه ما صحبت کنید.

نصب پنجره آلومینیومی در کرج

نصب پنجره آلومینیومی باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. نصاب پنجره های آلومینومی نقش بسیار مهمی در مراحل نصب دارند زیرا اگر تجربه کافی برای نصب پنجره را نداشته باشند در فرایند نصب پنجره های دوجداره دچار مشکل میشوند. شما میتوانید برای نصب پنجره آلومینیومی در کرج با شرکت دلوین تماس بگیرید. مشاوران مجموعه ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما نیز می باشند.

قیمت پنجره آلومینیومی در کرج

هزینه خرید پنجره آلومینیومی در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که  این عوامل شامل:

  • هزینه نصب پنجره آلومینیومی در کرج
  • ابعاد پنجره
  • هزینه نصاب پنجره آلومینیومی در کرج
  • استفاده از یراق آلات با کیفیت
  • پروفیل با کیفیت
  • ضخامت شیشه

مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی چیست؟

پروفیل آلومینیومی مقاوم‌ بوده و ارزان‌تر است. وزن پایینی دارد ولی استحکام بالایی دارند. در برابر نور آفتاب و شرایط جوی و محیطی مقاوم هستند. سازگار با محیط زیست هستند. تنوع در رنگ و طرح دارند و قیمت آنها مناسب است.

  1.  مقاومت بالا : فریم آلومینیومی مقاوم‌تر از فریم‌های ساخته شده از چوب‌های و یا آهن و یو‌پی‌وی‌سی و همچنین ارزان‌تر است. میزان انقباض و انبساط کمتری دارند.
  2.     سازگاری با محیط زیست : الومینیوم بیشترین سرعت بازیافت را در میان فلزها دارد.
  3.     سبک و بادوام : وزن این ها نسبت به پنجره های آهنی کم تر بوده ولی با این وجود از استحکام خوبی برخوردار می باشند.
  4.     کاهش اتلاف انرژی ساختمان : پنجره های آلومینیومی می توانند تا ۶۰ درصد عمل جذب یا دفع حرارتی را بهبود ببخشند. مصرف گاز طبیعی در سیستم های گرمایشی منزل کاهش می یابد.
  5.     مقاومت در برابر نور آفتاب و شرایط جوی و محیطی
  6.     تنوع در رنگ : دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.
  7.     امکان نصب سریع و آسان : با توجه به وزن کم، نصب آن ها نیز آسان می باشد.
  8.     امکان ایجاد طرح های دکوراتیو و متنوع : دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد.
  9.     تعمیر و نگهداری آسان : با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شان، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد نصب دارند. برای پاک کردن آن می توان از یک اسفنج مرطوب استفاده کرد.
  10.     قیمت ارزان تر : قیمت مناسبی داشته و مقرون بصرفه هستند.

پنجره دوجداره ترمال بریک کرج

ترمال بریک یک نوع عایق حرارتی میباشد که در برابر عبور گرما و سرما جلوگیری میکند و از عبور سر و صدا و الودگی های صوتی و آلودگی هوا به داخل محیط جلوگیری می شود . پنجره های ترمال بریک از نسل جدید و مدرن امروزی پنجره های آلومینیوم هستند . ترمال بریک به معنی شکست حرارت میباشد و همانطور که از معنی و اسمش پیداست باعث جلوگیری هدر رفتن انرژی موجود در داخل خانه می شود .از وی ژگی های پنجره  آلومینیومی ترمال بریک میتوان به سبک بودن ان اشاره کرد و سبک بودن آنان دلیل بر ضعیف بودنشان نیست بلکه در حین سبک بودن در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم و استوار هستند .همچنین علاوه بر آن عایق بندی مناسبی هستند و ارامش و امنیت را به  خانه هایتان میاورند .

علاوه بر محکم بودن ظاهر پنجره ها نیز مهم میباشند . خوبی های پنجره های عایق و ترمال بریک در تنوع رنگ و مدل های ان هاست. از محبوب ترین رنگ های پنجره و درب ترمال بریک  رنگ شامپاینی و طلایی میباشد , و در ساختمان های اداری و مسکونی بیشترین کاربرد را دارا هستند همچنین با انواع دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا میکند .و باعث جلب توجه و جلوه دادن به فضای داخلی خانه میشود.

تفاوت پنجره ترمال بریک و پنجره یو پی وی چیست؟

  1. از نظر قیمت و هزینه: قیمت پنجره های یو پی وی سی کمتر است و قیمت پنجره  و درب های آلومینیوم ترمال بریک تقریبا ۲ الی ۳ برابر سایر پنجره های یو پی وی سی میباشد .
  2. از جهت عایق بندی: از این بابت با یکدیگر یکی هستند و از یک نوع یراق آلات و شیشه در آن ها مصرف میشود .
  3. از جهت مقاومت: برای استفاده از پنجره هایی با اندازه های بزرگ و در ساختمان های بلند و ارتفاع دار به دلیل فشار جو هوا و ارتفاع آنان باید از پنجره هایی با مقاومت بالا استفاده کرد . به همین دلیل پنجره های ترمال بریک و پنجره های یو پی وی سی هردو برای چنین شرایطی مناسب هستند .
  4. از جهت وزن: اگر از دید وزن و میزان سبک سنگینی ان ها را بسنجیم پنجره های یوی پی وی سی وزن سبک تری نسبت به پنجره ترمال بریک دارد بنابراین در سازه و استفاده از پنجره ها وزن آن ها تاثیر گذار است و بیشتر از پنجره های یو پی وی سی استفاده میشود . اکثرا در پنجره هایی که ارتفاعشان از ۲ متر بیشتر و عرض آن ها بالای ۳ متر میباشد از پروفیل ترمال بریک استفاده میشود و اگر مایل به استفاده از پنجره یو پی وی سی هستید حتما از برند ویستابست و یراق روتو استفاده نمایید .