پنجره upvc رنگ چوب | درب دوجداره کرج | مجموعه دلوین

پنجره upvc رنگ چوب | درب دوجداره کرج | مجموعه دلوین

پنجره upvc رنگ چوب: امروزه همه ی مردم به دنبال آرامش و امنیت برای خود و عزیزان خود و خانواده خود میباشند و خانه تنها مکانی میباشد که احساس امنیت و آرامش را به همراه دارد. و شما با داشتن درب و پنجره های دوجداره و عایق در برابر رطوبت و سر و صدا آرامش و احساس امنیت را به خود و خانواده خود فراهم مبکنبد .پنجره های دوجداره مقاومت بسیار بالایی نسبت به پنجره های تک جداره دارند.

پنجره upvc رنگ چوب | درب دوجداره کرج | مجموعه دلوین

پنجره های یو پی وی سی برای ساختمان های نوساز مناسب میباشند و همچنین برای افرادی که پنجره های اهنی و یا آلومینیومی و تک جداره خود را میخواهند با پنجره های دوجداره تعویض کنند .

بنابراین باید به شرکت و دفاتر درب و پنجره سازی تماس گرفته و ابعاد و اندازه درب پنجره خود را ارسال کرده و کارشناسان در کوتاه ترین زمان برای شما عزیزان پیش فاکتور ارسال میکنند ,به همین جهت شرکت ماندگار میتواند شما را برای انتخاب درب پنجره دوجداره مناسب منزلتان شما را راهنمایی کنند .برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید پنجره upvc رنگ چوب | درب دوجداره کرج | مجموعه دلوین

انواع در و پنجره دوجداره

درب پنجره های دوجداره در طرح و رنگ و مدل های مختلفی تولید میشوند و همچنین برند های مختلفی وجود دارد میتوان اشاره داشت به درب پنجره وین تک , درب پنجره ویستابست , درب پنجره هافمن , درب پنجره گلد , درب پنجره دنیز .. و انتخاب برند پنجره های دوجداره در قیمت تاثیر گذار میباشند .

هر کدام از برند های درب و پنجره که به آن اشاره شد ویژگی خاص خود را دارا هستند و از باکیفیت ترین و بهترین نوع ان ها میتوان به ویستابست اشاره نمود .

پنجره upvc کرج

مدل پنجره ها هر کدام ویژگی خاص خود را دارند مثلا پنجره های ثابت , پنجره های تک حالته و دوحالته و پنجره های تاشو و پنجره های کشویی و پنجره های خلیجی و پنجره های کلنگی و پنجره های حفاظ دار  ,پنجره های دوجداره اورسی

دوجداره بودن پنجره های دوجداره به دلیل وجود لایه ی موجود بین شیشه ها هوا و یا گاز وجود دارد که مانع نفوذ گرد و خاک و رطوبت  و هرگونه ذرات ریز در هوا و یا موجودات ریز موذی و آسیب رسان میشود . و همین امر سبب به وجود آوردن آرامش به داخل خانه ها میشود .

پنجره دوجداره کرج

پنجره ها را میتوان در رنگ های مختلف تولید کرد . پروفیل پنجره ها را میتوان رنگی و یا حتی طرح چوب و رنگ چوبی ساخت و تولید کرد .

پنجره ثابت

پنجره های ثابت دوجداره رنگ چوبی قابلیت باز شدن را ندارند و بدون بازشو میباشند ولی در پنجره های تک حالته از یک جهت قابلیت بازشدن را دارند ودر پنجره های دوحالته دوجداره رنگ چوب از دو جهت بازشو دارد .همچنین پنجره ای که بازشو داشته باشد باعث تهویه هوای داخل منزل و تغییر هوای داخل و جریان هوا رخ میدهد .

در پنجره های کشویی برای فضاهایی که جا برای بازشو پنجره نداشته باشد و فضای کافی ندارند استفاده میشود .همچنین برای باز کردن بازشو های پنجره خود اکثر مردم برای ورود حشراتی مثل پشه و سوسک و مگس امنیت ندارند برای همین ما به شما توری پنجره را پیشنهاد میدهیم .

و با نصب توری به پنجره های دوجداره خود میتوانید با خیال راحت پنجره را باز یزارید و از فضا و هوای تازه بیرون بهره مند شوید .

از مزیت و خوبی های پنجره های دوجداره رنگ چوب میتوان به ظاهری زیبا و شیک آن شاره کرد و همچنین مقاومت بالای ان ها و ضد آب بودن آنها و پوسیده نمیشوند و ضد زنگ زدگی هستند .و از مقاومت بالایی در برابر حریق و رطوبت را دارند .و همچنین مناسب برای هرگونه شرایط آب و هوایی میباشند .

قیمت پنجره های یو پی وی سی رنگ چوب

قیمت گذاری و تعیین قیمت در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی به عامل های زیادی بستگی دارد ,مثلا استفاده از شیشه دوجداره و یا سه جداره در افزایش قیمت تاثیر دارد و همچنین تعداد کتیبه های موجود در پنجره هر چه تعداد کتیبه ها بیشتر باشد قیمت آن بیشتر است .

هرچقدر تعداد پروفیل ها در پنجره هم زیاد باشد در افزایش قیمت تاثیر دارد . قیمت در پنجره های یو پی وی سی طرح چوب و یا رنگ چوب بالاتر میباشد .