پنجره UPVC حفاظ دار | درب دوجداره کرج | پنجره دلوین

پنجره دوجداره حفاظ دار ماندگار

پنجره UPVC حفاظ دار : اکثر مردم برای داشتن امنیت و محافظت از خانه های خود پنجره عایق حفاظ دار استفاده میکنند و این نوع پنجره های حفاظ دار مزیت و کاربرد های زیادی دارند ,و باعث میشوند تا انرژی داخل خانه هدر نرود  و مانع اتلاف انرژی شود و همچنین به دلیل لایه های عایقی که داخل پروفیل های پنجره وجود دارد باعث کاهش آلودگی های صوتی و مانع ورود صداهای بیرون به محیط خانه و مانع ورود گرد و غبار به داخل میشود .

پنجره UPVC حفاظ دار | درب دوجداره کرج | پنجره دلوین

همچنین باعث زیبایی نما و ساختمان میشوند .و این نوع پنجره های حفافظ دار بسیار مناسب برای بالکن ها میباشند. به دلیل حفاظ موجود در پنجره های دوجداره امنیت را بالا برده و کاملا ضدسرقت میشوند و میزان سرقت را کاهش میدهند و همچنین استفاده از شیشه های دکوراتیو در پنجره های دوجداره  نیز  باعث ضد سرقت به درون ساختمان ها میشود . .

علاوه بر حفاظ برای بالا بردن امنیت خانه های خود میتوانید از شیشه های ضدسرقت سکوریت استفاده کنید , این نوع شیشه های سکوریت مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار را دارند و ضدحریق میباشند و از شیشه های معمولی بسار مقاوم تر هستند .

پروفیل های مختلفی برای پنجره های عایق میشود به کار برد مثل : ویستابست , هافمن ,وین تک , که همه ی این پروفیل ها برای پنجره های دوجداره حفاظ دار نیز قابل اجرا  میباشند . از بین آنها ویستابست کیفیت بالایی دارد .نصب پنجره های شما عزیزان را شرکت پنجره دلوین با توجه به انتخاب شما درجهت شرایط آب و هوایی محل ساختمان صورت میگیرد .

پنجره UPVC کرج

به دلیل تنوع در رنگ پنجره های حفاظ دار یکی از مهم ترین عامل در نمای ساختمان ها هستند ,که میتوانید شما با توجه به نوع مصالح و رنگ دیوارو جنس انها انتخابی صحیح کنید.

پنجره UPVC حفاظ دار | درب دوجداره کرج | پنجره ماندگار

پنجره های دوجداره حفاظ دار مدل های متفاوتی دارد

حفاظ آهنی:  حفاظ های آهنی مقاومت بالایی دارند و همچنین در ابعاد و اندازه و اشکال متفاوتی میتوان استفاده کرد مخصوصا برای پنجره هایی با اندازه های بزرگ باید از حفاظ آهنی استفاده کرد , همچنین مخصوص ویلا و ساختمان هایی که از شهر به  دور هستند بسیار مناسب هستند و از معایب آن میتوان به زنگ زدی در شرایز آب و هوا اشاره کرد که باید ازشون بیشتر مراقبت کرد تا طول عمر آن بیشتر شود .

حفاظ استیل :

این نوع حفظا در برابر شرایط محیط و از نظر آب و هوا کیفیت خود را از دست نداده و مقاوم هستند و عدم زنگ زدگی و همچنین میتوان در منطقه مرطوب نیز از پنجره های دوجداره حفاظ دار استیلی از این نوع حفاظ استفاده کرد .

حفاظ فرفوژه :

از نظر زیبایی بسیار مناسب هستند و در شکل و تنوع زیادی میتوان آنها را ساخت و مورد استفاده قرار میگیرند .

حفاظ شبه چوب :

از مزایای آن میتوان گفت که در منطقه های مرطوب استفاده میشوند و در برابر حریق و آتش و رطوبت مقاومت بالایی دارند و از معایب آن جذب گرد و غبار را میتوان گفت , و زود گرد وخاک را جذب خود کرده و شما باید مرتب آن ها را تمیز کنید .

انواع مدل پنجره دوجداره حفاظ دار

آکاردئونی : برای پنجره هایی با مساحت بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند .

رولی : برای پارکینگ ها و درب مغازه استفاده میشوند .

نرده ای  :  جلوی پنجره ها قرار میگیرند و قابلیت بسته و باز شدن را ندارند .

ابرویی : مشابه ابرو عمل میکند و پنجره را پوشش نمیدهد  پهنای بیشتری نسبت به ارتفاعش دارد و روی پنجره متصل میشود  و از نظر زیبایی از بقیه حفاظ ها شیک تر است .

پنجره دوجداره کرج

از مزیت های پنجره های حفاظ دار دوجداره

۱_ در برابر گرما و سرما مناسب هستند .

۲_عایق در برابر صوت

۳_عدم ورود گرد و خاک های محیط بیرونی

۴_متنوع بودن شکل آن ها و متناسب با فضای ساختمان و معماری خانه

۵_استهلاک در برابر سیستم های گرمایشی داخل ساختمان شما

۶_ کم کردن هزینه در برابر سرمایه گذاری اولیه

قیمت پنجره های دوجداره حفاظ دار

با توجه به اشکال متنوع و رنگ های متفاوتی ک پنجره های دوجداره حفاظ دار دارند قیمت آنها متفاوت هست و همچنین کیفیت و جنس

آنها نیز تاثیرگذار است .