پنجره upvc ارزان کرج | قیمت پروفیل ترمال بریک | دلوین

جدیدترین درب و پنجره upvc | پنجره ویستابست کرج | دلوین

پنجره upvc ارزان کرج: برای عوض کردن درب پنجره های قدیمی خانه ها ابتدا باید شرکتی معتبر پیدا کرد تا با خیالی راحت سفارش صورت گیرد , سپس بعد از انتخاب باید اطلاعات درست و دقیق را راجب درب و پنجره های دوجداره داشت ,شرکت دلوین در ساخت انواع برند های درب و پنجره های دوجداره و انواع مدلهای درب پنجره های دوجداره الومینیومی ترمال بریک و معمولی و همچنین از جنس یوپی وی سی در کرج فعالیت دارد , آدرس شرکت دلوین در کرج _ آزادگان _ بلوار امام رضا ساختمان سیمرغ قرار دارد.

پنجره upvc ارزان کرج | قیمت پروفیل ترمال بریک | دلوین

شرکت دلوین در ساخت انواع طرح و مدل ها و رنگ بندی پروفیل های درب پنجره های دوجداره و سه جداره یو پی وی سی و آلومینیومی ترمال بریک و معمولی فعالیت دارد  ,

برای خرید درب پنجره های دوجداره یو پی وی سی در کرج  ابتدا باید با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید کارشناسان شرکت دلوین پاسخگو خواهند بود و با همین شماره داخل واتس آپ ابعاد اندازه های درب و پنجره های خانه خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت کارشناسان شرکت دلوین برای شما عزیزان طبق سلیقه مشتری و فضای استفاده پیش فاکتور ارسال کنند .

و در صورت توافق و موافقت به آدرس دفتر آمده و قرار داد نوشته میشود و پس از ریختن بیانه و مبلغی از هزینه کل سفارش ما برای ساخت آن ارسال میشود و پس از تقریبا ۱۵ روز  برای نصب آن با شما هماهنگ میشود و پس از هماهنگی نصاب برای نصب درب و پنجره های دوجداره شما خدمتتان میرسد .

کاربرد پنجره upvc

استفاده از درب پنجره های دوجداره یو پی وی سی تنها برای خانه و ساختمان های نوساز نمیباشد بلکه خانه های قدیمی و افرادی که میخواهند درب پنجره های کهنه اهنی و قدیمی تک جداره خود را عوض کنند نیز بسیار کاربردی میباشد .

پنجره دوجداره کرج

همچنین برای درب سرویس بهداشتی میتوان از درب عایق استفاده کرد که در برابر رطوب و آب و صد ا عایق میباشد . و همچنین درب ورودی هال وپذیرایی و همچنین درب اتاق خواب میتوان از درب های دوجداره مورد استفاده قرار داد .

پنجره upvc ارزان کرج | قیمت پروفیل ترمال بریک | دلوین

برای مطالعه مقاله قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

شرکت دلوین در برند هایی همچون ویستابست و وین تک وگلد و دنیز و غیره نیز خدمات انجام میدهد , از نظر قیمت پایین تر به ترتیب میتوان گفت برند پروفیل پنجره های دوجداره دنیز , گلد , وین تک و ویستابست اما ویستابست از پرفروش ترین و گران ترین و با کیفیت ترین برند جهانی میباشد ,برند هایی همچون وین تک و دنیز و گلد برای کسانی که نمیخواهند هزینه زیادی کنند مناسب میباشد .

راهکار های مفید برای برای صرفه جویی در قیمت و هزینه های پنجره دوجداره عایق :

حذف کتیبه

کاهش تعداد بازشوها

به جای استفاده از بازشو کشویی و دوحالته از پنجره دوجداره تک حالته استفاده شود

طوری طراحی شود که میزان پروفیل مصرف شده در پنجره ها کمتر باشد قیمت و هزینه آن نیز کاهش میابد

اهدافی که باعث ساخت پنجره های دوجداره شده اند شامل :تفکیک فضای بیرونی و داخلی و عایق حرارتی و تبادل حرارتی فضاهاست

تعداد بازشو در پنجره های دوجداره وتعداد کتیبه های پنجره و همچنین هزینه نصب کردن آن و حمل آن به محل نصب بسیار  تاثیر گذار است .

اگر از پنجره تک لنگه و یا پنجره ثابت استفاده شود کاهش قیمت رخ میدهد .

قیمت پنجره دوجداره کرج

و همچنین استفاده از یراق آلات دوحالته باعث افزایش قیمت میشود .

ولی در پنجره های ثابت و یک حالته از یراق الات خاصی مصرف نمیشود پس قیمت کمتری دارند قیمت پنجره یوپی وی سی بستگی به قیمت متریال مصرف شده دارد .

برای همین در پنجره سه جداره از پروفیل های پهنتر و کانال های بیشتر و شیشه سه جداره مورد استفاده قرار میگیرد .

پنجره آلومینیومی ترمال بریک کرج

برای دوام و طول عمر بیشتر پنجره های دوجداره عواملی موثر میباشد . عواملی مانند :

۱_درز های بین پنجره را هر از گاهی با دستمال و صابون مایع تمیز کنید .

۲_ اگر چه پنجره های یو پی وی سی در برابر اشتعال مقاوم هستند ولی بهتر است در مقابل شعله  قرار نگیرند .

۳_ در اثر تغیرات آب و هوایی انبساط و انقباض صورت میگیرد که در طول سال باعث خارج شدن یراق الات و ابزار پنجره میشود . دراین صورت باید مجدد رگلاژ شود .