پنجره یو پی وی سی تولید پخش تهران کرج

قیمت پنجره وینتک کشویی دو جداره

پنجره یو پی وی سی تولید پخش تهران کرج: پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی  که متشکل از پروفیل upvc و شیشه دوجداره است در اشکال و رنگ های مختلف در تهران و کرج تولید و پخش میشوند.این پنجره های دوجداره مزیت‌های زیادی را برای استفاده‌کنندگان از آن به ارمغان آورده است که سبب شده است امروزه درب و پنجره‌های دو جداره UPVC به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها در صنعت ساختمان تبدیل شوند. در همین راستا گروه تولیدی پنجره ماندگاربا توجه به گرایش چشمگیر استفاده از این نوع درب و پنجره، در سال ۱۳۸۳ اقدام به تاسیس کارگاه تولید درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی با استفاده از برندهای با کیفیت پروفیل نموده است و تاکنون توانسته خدماتی با کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

پنجره یو پی وی سی تولید پخش تهران کرج

پروفیل پنجره یو پی وی سی

ماده اصلی تشکیل‌دهنده یو پی وی سی ، نفت خام و نمک‌ طعام (کلرید سدیم) می‌باشد که از پلیمریزاسیون این مواد، پلیمر PVC به دست می‌آید. از ترکیب مواد مختلف به درصدهای مشخص با PVC و طی فرآیندهایی، پروفیل UPVC به دست می‌آید. پروفیل یو پی وی سی دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی در برابر پوسیدگی، زنگ‌زدگی و حرارت می‌باشد و همچنین بسیار سبک و در عین حال مستحکم است و کار کردن با آن بسیار راحت می‌باشد. به دلیل همین ویژگی‌ها می‌باشد که امکان ساخت در و پنجره در طرح‌ها و اشکال هندسی مختلف وجود دارد. رنگ اصلی upvc سفید می‌باشد ولی امکان رنگ‌آمیزی و لمینیت به رنگ دلخواه وجود دارد.

 

شیشه دوجداره

شیشه دو جداره به جای یک لایه شیشه، از دو لایه شیشه تشکیل شده است که به صورت موازی در مقابل هم بر روی یک فریم که از مواد رطوبت‌گیر پر شده است، قرار می‌گیرند و فضای بین آن‌ها یا با هوا و یا یک گاز خنثی مانند آرگون پر می‌شود. فضای بین دو شیشه به صورت عایق سرما و گرما و عایق صوتی و آلودگیهای محیطی عمل می‌کند. شیشه دوجداره با انواع شیشه‌ها مانند ساده، مشجر، رفلکس، سکوریت … و در رنگ‌های مختلف با توجه به سلیقه مشتریان قابل تولید می‌باشد.

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

شیشه دو جداره

مزایای استفاده از در و پنجره دوجداره یو پی وی سی

عایق سرما و گرما و جلوگیری از اتلاف انرژی

عایق آلودگیهای صوتی

عایق آلودگیهای محیطی مانند گرد و غبار

دارای عمر طولانی به دلیل مقاوم بودن در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی و ضربه‌های شدید

مقاوم در برابر گرما و حرارت و نور خورشید

نصب سریع و آسان و بدون تخریب (برای دریافت اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه فرمایید.)

 

پنجره یو پی وی سی کرج

انواع حالت‌های بازشوی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی

حالت ثابت

حالت بازشوی تک حالته

حالت بازشوی دو حالته

حالت بازشوی کلنگی

 حالت بازشوی دو لنگه یا فرانسوی

حالت بازشوی کشویی

طرح‌ها و اشکال هندسی

با توجه به اینکه امکان تغییر حالت پروفیل UPVC با دستگاه‌های ویژه این کار وجود دارد، می‌توان با آن انواع خم‌های مورد نیاز را ایجاد نمود و درب و پنجره‌هایی در طرح‌ها و اشکال هندسی مختلف و دلخواه تولید کرد و محدودیتی در آن وجود ندارد.