پنجره کشویی سه جداره برند ویستابست

شیشه سه جداره

پنجره کشویی سه جداره برند ویستابست ,واقعیت امر در اینجاست که درب و پنجره سه جداره کشویی ایرانی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای سه جداره کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و عایقبندی خیلی قوی تری نسبت به اینگونه پنجره های سه جداره کشویی ایرانی دارد اما نسبت به پنجره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری میباشد.

پنجره کشویی سه جداره برند ویستابست

اما با توجه به سلایق مشتری های عزیز و همچنین کاربری پنجره سه جداره کشویی ایرانی این نوع پنجره مورد استقبال بیشتر افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره سه جداره کشویی ایرانی بتوانید بهترین نوع این درب و پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو ممکن انجام شده باشد.

پنجره دو جداره و سه جداره و نکات مهم آن‌ها

  1. در ابتدا باید کارشناسان فضای مورد نظر شما را به خوبی و به صورت دقیق اندازه گیری کنند. اندازه‌گیری دقیق کمک می‌کند تا محصول به خوبی در دیوار قرار گیرد و فضایی اضافه باقی نمی‌ماند.
  2. مطمئن شوید که به چه پنجره ای احتیاج دارید. مشخص است پنجره سه جداره یو پی وی سی هزینه‌ی بیشتری دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که به چنین پنجره‌ای احتیاج دارید. اگر دیوارها ضعیف هستند و تحمل وزن این نوع پنجره را ندارند و یا حتی با وجود پنجره دو جداره و سه جداره نیز فرقی در میزان سر و صدای محیط نمی‌کند، پس باید فکر اساسی‌تری کنید.
  3. یکی از نکاتی که هنگام انتخاب در و پنجره دو جداره و سه جداره باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب درست نوع پنجره است. اگر شرایط محیطی و آب و هوایی، سر و صدای محیط، گرما و سرما، آلودگی، گرد و غبار و مواردی از این دست در محیط مورد نظر شما بیش از مقدار نرمال است می‌توانید به فکر در و پنجره سه جداره باشید.

فروش پنجره سه جداره کشویی ایرانی

در پنجره سه جداره کشویی ایرانی تمام وزن شیشه و لنگه های بازشو پنجره کشویی بر روی غلطک هایی است، که در زیر بازشو ها قرار گرفته اند و در هنگام باز و بست پنجره توسط دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. اما متاسفانه به علتاینکه این غلطک ها در در معرض دید قرار ندارند در بعضی مواقع از یراق آلاتی با غلطک های پلاستیکی بسیار ضعیف و کیفیت پایین استفاده می شود که حرکت لنگه بازشو، روان حرکت نمیکند