پنجره های دوجداره کرج | قیمت پروفیل وین تک | دلوین

قیمت پنجره دوجداره UPVC کرج | هزینه درب و پنجره | دلوین

پنجره های دوجداره کرج: آیا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد پنجره های دوجداره هستید؟ آیا می خواهید پنجره ها را عوض کنید یا می خواهید عایق حرارتی، صوتی یا ایمنی پنجره های خود را افزایش دهید و بهترین شیشه عایق در گردش را جویا می شوید؟ آیا از پنجره های دو جداره آلومینیومی و ویژگی های آن آگاهی دارید؟ خوب، شما به جای درست آمده اید. کارشناسان فروش پنجره دو جداره ما در کرج  امروز می خواهند شما را با این پنجره ها آشنا کنند .

پنجره های دوجداره کرج | قیمت پروفیل وین تک | دلوین

پنجره دوجداره عنصری است که توسط دو یا چند ورقه شیشه که توسط یک کانال (به نام اسپیسر) به یکدیگر متصل شده اند ، تشکیل می شود. با مواد خاصی به گونه ای آب بندی می شود که خلاء بماند یعنی هوا وارد دو شیشع نشود.

از طرف دیگر کانال داخل آن پر از گلوله های نمک است که وظیفه جذب تمام رطوبت را دارند.

پنجره دوجداره کرج

در داخل دو شیشه، برای افزایش عملکرد حرارتی، شیشه را با گاز پر می کنند . کارآمدترین گازی که با آن پنجره دو جداره را پر می کنند گاز آرگون است،  گازی  نجیب و غیر سمی، که در هوایی که تنفس می‌کنیم نیز وجود دارد. پنجره دو جداره مزایای زیادی  چون بهره وری و صرفه جویی انرژی، عایق صدا، جلوگیری از نفوذ اشعه مضر خورشید و … برای مالکین خود دارد‌.

حتما می دانید که بسته به عملکردی که می خواهید به آن برسید، پنجره های دو جداره فروشگاه ما در کرج از شیشه های مختلفی چون شیشه معمولی ، شیشه لمینیت، شیشه سکوریت و … بنا بر نیاز و هزینه شما ساخته می شوند.

پنجره دوجداره وین تک کرج

نکات انتخاب پنجره دوجداره

عایق حرارتی: ارزش Ug

اولین موردی که مورد ارزیابی قرار می گیرد بدون شک مقدار Ug است که نشان دهنده درجه عایق حرارتی شیشه ، توانایی آن در حفظ گرما در خارج در تابستان و داخل در زمستان است. برای اینکه یک پنجره  خوب و کارآمد باشد این مقدار باید کم باشد.

مقدار Ug با عایق حرارتی نسبت معکوس دارد. هرچه مقدار Ug کمتر باشد، عایق بیشتر است.

ضریب خورشیدی: مقدار G

دومین شاخصی که باید ارزیابی شود، مقدار G است که میزان انرژی خورشیدی، یعنی گرمای ورودی به شیشه را نشان می دهد.

هر چه ضریب خورشیدی کمتر باشد، گرمای کمتری وارد می شود .

یک شیشه کم تابش استاندارد دارای مقادیری در حدود ۰٫۶۰ / ۰٫۶۵ است، یک شیشه کم تابش با حفاظت خورشیدی ۰٫۴۳ / ۰٫۴۸ ، از طرف دیگر اگر در مورد شیشه انعکاسی صحبت می کنیم این مقدار به ۰٫۲۸ کاهش می یابد .

یک شیشه با ضریب خورشیدی بسیار کم، به عنوان یک مزیت، از استفاده از سیستم های محافظ مانند پرده، کرکره یا کرکره جلوگیری می کند.پنجره های دوجداره کرج | قیمت پروفیل وین تک | دلوین

میزان عبور نور: مقدار LT

سومین مقداری که باید در نظر گرفته شود، شاخص LT است ،  به طور خلاصه، شفافیت شیشه است.هر چه میزان عبور نور بیشتر باشد، شیشه شفاف تر است.

در شیشه های دوجداره استاندارد کم آلایندگی این مقدار حدود ۸۰ درصد است، در شیشه های ویژه با حفاظت خورشیدی ۷۳ درصد ، در حالی که در شیشه های انعکاسی که با جلوه آینه ای آنها قابل تشخیص است، این مقدار می تواند تا ۴۱ درصد کاهش یابد .

عایق صدا: شاخص RW

چهارمین مقداری که باید در نظر گرفته شود مقدار RW است که ظرفیت عایق صوتی است . در دسی بل بیان می شود و نشان دهنده توانایی یک عنصر در کاهش عبور نویز از بیرون به داخل است.

هر چه مقدار Rw بیشتر باشد، عملکرد صوتی عنصر بیشتر است.

به طور کلی، پنجره های اصلی با شیشه ۳۲ دسی بل نصب می شوند که مطلقاً مشکل آکوستیک را برطرف نمی کند .

برای صحبت در مورد شیشه‌های کاهش‌دهنده نویز، باید از شیشه‌هایی شروع کنیم که ۴۰ دسی‌بل را کاهش می‌دهند تا با کارایی‌ترین شیشه‌هایی که می‌توانند تا ۴۵/۴۸ دسی‌بل را کاهش دهند .

ضخامت شیشه دوجداره

برای موثر بودن، شیشه دوجداره باید حداقل ضخامت حداقل ۲۸ میلی متر ، صفحه ای با شیشه کم تابش و مجرای حرارتی داشته باشد.

ایمنی پنجره دوجداره

شیشه قاب پنجره ممکن است به دلایل مختلفی بشکند (وزش باد، ضربه تصادفی، افتادن) اما نکته مهم این است که با شکستن شیشه، خطری برای شیشه ایجاد نمی شود.

شیشه‌های ایمنی به اصطلاح لمینت و سکوریت می‌شوند ، زیرا برخلاف شیشه‌های یکپارچه، شیشه‌های ایمنی پس از شکستن، به لایه چسبیده می‌مانند (در مورد لمینت‌ها) یا به قطعات کوچک با لبه‌های گرد خرد می‌شوند و بنابراین خطرناک نیستند.

پنجره های دو جداره آلومینیومی کرج

پنجره های دو جداره  آلومینیومی سیستم های قوی و سبک وزنی هستند که از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند که می توانند در اشکال و اندازه های مختلف طراحی شوند. به همین دلیل، پنجره های دو جداره  آلومینیومی بسیار محبوب هستند. چنین پنجره هایی در برابر خوردگی مقاوم و بادوام هستند ،  عمر مفید آنها  حداقل ۸۰ سال است. علاوه بر این،  پنج ه های دو جداره آلومینیومی در معرض اثرات منفی اشعه ماوراء بنفش و  بارش نیستند و در برابر تغییر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.

قیمت پنجره های دو جداره  آلومینیومی به نوع پروفیل، اندازه و شکل و سایر پارامترهای محصول بستگی دارد.  طراحی پنجره های دو جداره  آلومینیومی کار دشوار نیست، زیرا پردازش مواد آسان است و در صورت لزوم، اشکال غیر معمول به خود می گیرد. زمینه اصلی کاربرد پنجره‌های دو جداره  آلومینیومی در  بالکن، ایوان‌ها، تراس‌ها، پنجره‌های محیط های اداری و خانه  است که در آن به نور و حفظ دما نیاز است.

ویژگی های پنجره های دو جداره آلومینیومی به شرح زیر است :

پنجره های دو جداره آلومینیومی بنا بر سلیقه و هماهنگی با محیط در رنگ های مختلفی می توانند تولید شوند .

اگر محل نیاز به محافظت در برابر سرما دارد، از پروفیل گرم برای پنجره های دو جداره آلومینیومی استفاده کنید.

پروفایل سرد عدم وجود درج حرارتی و تعداد کمتر شیشه است. سیستم شیشه بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که صرفه جویی در حرارت در اولویت نیست.

پنجره های دو جداره  آلومینیومی وزن کمتری نسبت به پنجره های فلزی و پلاستیکی دارند. بنابراین برای  ساختمان های قدیمی سازه های ساخته شده از پروفیل های آلومینیومی به منظور جلوگیری از بارگذاری بیش از حد پی و دیوارهای قدیمی انتخاب می شوند.

مزایای پنجره های دو جداره آلومینیومی

پنجره های دو جداره  آلومینیومی طرح های زیبا و شیک با نیمرخ مرتب و اشکال ظریف هستند. هر یک از مشتریان  که تصمیم به خرید پنجره های دو جداره  آلومینیومی دارند، این امکان را دارند که رنگ قاب را از طیف گسترده ای از رنگ ها و سایه ها انتخاب کنند. پروفیل آلومینیومی رنگی به ویژه در هنگام ساخت ساختمان‌های جدید مورد نیاز است، زمانی که طرح‌های مدرن ساختمان‌هایی با نمای شیک باید بازسازی شوند. از دیگر مزایای پروفیل آلومینیومی برای پنجره های دو جداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوام؛

امکان ساخت پنجره های استاندارد و منحصر به فرد (پیچیده)؛

سطح بالای تابش؛

مقاوم در برابر آتش،  پنجره های دو جداره آلومینیومی  از احتراق پشتیبانی نمی کند، در برابر آتش مقاوم است.

دوستی با محیط زیست؛

قیمت های مقرون به صرفه برای پروفیل سرد ؛  اگر نیاز به پنجره دو جداره در محل هایی دارید که نیازی به حفظ حرارت ندارند، این فرصت را دارید که به میزان قابل توجهی در هزینه خود صرفه جویی کنید. برای این کار، پنجره های دو جداره آلومینیومی را انتخاب کنید که از پروفیل سرد ساخته شده اند.

قیمت پنجره دوجداره کرج

وقتی صحبت از پنجره  دوجداره و قیمت ان می شود، اساساً در مورد شیشه دوجداره و قیمت هر متر مربع صحبت می کنیم . برخلاف تصور ما، انتخاب پنجره دوجداره به جای شیشه های سنتی هزینه چندانی ندارد. در واقع، اگر صرفه جویی در انرژی حاصل از انتخاب را در نظر بگیریم، به خوبی درک می کنیم که چگونه هزینه  کمی بیشتر  را می توان در مدت کوتاهی بازیابی کرد. صحبت از افزایش حدود ۱۰ درصدی است.

هیچ لیست قیمت واقعی برای پنجره  دوجداره وجود ندارد، قیمت آن  این به کیفیت، مواد و شرکتی که آن را نصب می کند بستگی دارد. شرکت پنجره دو جداره ما در کرج این پنجره ها را با متریال عالی و قیمت مناسب عرضه می کند.