ر

پنجره سه جداره ویستابست | پنجره وین تک کرج | دلوین

پنجره سه جداره ویستابست: پنجره های ویستا بست در شرایط گرم هوا و تابش شدید خورشید تغییری نخواهد کرد و دفرمه نمی شود.
در پروفیل های ویستا بست الزام است گالوانیزه با ضخامت ۱٫۵ رعایت شود و این موضوع جز استاندارد های تولید پروفیل ویستابست است.

پنجره سه جداره ویستابست | پنجره وین تک کرج | دلوین

 

برخی از تولید کنندگان ضخامت گالوانیزه را پایین آورده تا قیمت پروفیل کاهش یابد. برای خریدی امن و با کیفیت حتما از نمایندگان رسمی ویستابست خرید کنید.
مجموعه پنجره دلوین نماینده رسمی شرکت ویستا بست در کرج می باشد که آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. پروفیل های ویستا بست برای هر نوع و مدلی از پنجره تولیدو ساخته می شوند. ما در این مقاله می خواهیم شما را پنجره سه جداره ویستا بست مزایا و معایب ان آشنا کنیم.
اگر تصمیم به تعویض پنجره های ساختمان خود دارید یا در حال ساخت سازه هستید حتما برای نصب پنجره سه جداره  وین تک به دلیل وجود برند های گوناگون
دچار چالش شده اید که هر کدام از این برند ها قیمت و کیفیت های متفاوتی دارند. ویستا بست نام آشنا در صنعت پنجره سازی می باشد.
پنجره سه جداره ویستا بست از نظر قیمت از دیگر برند ها گران تر می باشد. اما این گرانی بی علت نیست لازم به ذکر است بگوییم پروفیل ویستا بست
از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پروفیل موجود در بازار ایران است و درای استاندارد های جهانی می باشد.

 

پنجره دوجداره کرج | قیمت پنجره وین تک | شرکت دلوین

متریال پنجره سه جداره ویستابست

پروفیل ویستا بست : پروفیل پنجره سه جداره یا همان قاب پنجره می باشد که از کیفیت بالای مواد اولیه و گالوانیزه با ضخامت بالا ساخته شده است.
پروفیل ویستا بست در نوع آلومینیوم و یو پی وی سی تولید می شود.
شیشه سه جداره: شیشه های پنجره سه جداره ویستا بست از سه لایه شیشه درست شده که در بین فواصل این شیشه ها گاز آرگون تزریق شده است.
یراق آلات : بیراق آلات به دستگیره ها و لولا ها و قفل و … در پنجره می گویند که به دلیل وزن سنگین پنجره سه جداره باید از بهترین و باکیفیت ترین
جنس استفاده شود تا مدت ها نیاز به تعمیر نداشته باشد.

ویژگی های پنجره سه جداره ویستا بست

پنجره سه جداره ویستا بست به راحتی تمیز شده و قابل بازیافت است. این پنجره غیر قابل اشتعال بوده و در زمان آتش سوزی باعث شعله ور تر شدن آتش نمی شود.
پنجره سه جداره ویستا بست به دلیل پروفیل با کیفیت و سه لایه شیشه باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی تا چند برابر است و باعث شده در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. با توجه به این نکته قیمت پنجره سه جداره ویستا بست مقرون به صرفه می باشد که طی چند سال جبران خواهد شد.
در پروفیل ویستا بست برای اینکه مقاومت و استحکام را بالا ببرند از پایدار کننده استفاده می کنند. همین امر باعث شده پنجره ویستا بست در شرایط مختلف آب و هوایی و دمای بالا مقاوم است.

مزایای پنجره ویستابست برای محیط زیست

پنجره سه جداره ویستا بست برای محیط زیست کاملا بی ضرر می باشد و استفاده از کلسیم درون پروفیل باعث شده از انتشار گاز های مضر جلوگیری شود.
یکی از ویژگی اصلی پنجره سه جداره ویستا بست سازگاری و ماندگاری می باشد. پروفیل های با کیفیت ویستا بست باعث شده ماندگای این پنجره ها
بالا رفته و سال ها نیاز به تعویض پنجره نباشد.
بعد از دانستن مزایای پنجره سه جداره ویستابست به این موضوع پی میبریم که هزینه ی بالای نسبت به کیفیت
آن مقرون به صرفه بوده و ارزش خریدن دارد.

تفاوت پنجره دوجداره و سه جداره ویستابست

این پنجره ها از نظر وزن باهم تفاوت داشته و پنجره سه جداره مسلما به دلیل شیشه سوم سنگین تر می باشد. همانطور که پیداست این دو پنجره
از نظر تعداد شیشه باهم تفاوت دارند. پنجره دوجداره و سه جداره وین تک کرج از نظر متریال ساخت پروفیل کاملا یکسان می باشند فقط در سطح مقطع باهم متفاوت می باشند. عایق دما و انرژی پنجره سه جداره قوی تر بوده و از نظر جلوگیری ورود سر و صدا مقاوم تر می باشد.

سخن پایانی

مجموعه دلوین یکی از تولید کنندگان پنجره سه جداره در کرج و تهران بوده و به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره ، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نموده و با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرماید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس با مجموعه دلوین : ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر