پنجره راه پله مخصوص اندازه بلند باکیفیت در کرج

پنجره دوجداره ثابت

پنجره راه پله مخصوص اندازه بلند باکیفیت در کرج: همان طور که می دانید بعضی از خانه ها ویا راه پله هایی که دارای سقف های بلند هستند و در نتیجه پنجره های مخصوص و بلندی هم نیاز دارند. پنجره های بلند دوجداره دارای زیبایی هستند. درکارخانه ها و کارگاه های صنعتی تولید کننده پنجره دوجداره یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، طراحی ، تولید و نصب درب و پنجره دوجداره با نهایت دقت و ظرافت انجام می پذیرد تا طول عمر و کارایی آن در بالاترین حد ممکن باشد.با این وجود رعایت برخی از نکات باعث می شود کارایی و طول عمر این درب و پنجره ها در حد بیشینه خود باقی بماند .

پنجره راه پله مخصوص اندازه بلند باکیفیت در کرج

نکاتی برای طول عمر بیشتر پنجره های دوجداره بلند
– قطعات مکانیکی پنجره دوجداره یو پی وی سی نیازمند روغن کاری در بازه های زمانی بلند مدت هستند تا در نهایت راحتی خود باقی بمانند ، روغن کاری باید توسط روغن های رقیق موجود مثل روغن چرخ خیاطی انجام شود.
– به منظور دوام بیشتر لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره , چند ماه یکبار آنها را با پارچه ای حاوی صابون مایع تمیز کنید ، این عمل نرمی و انعطاف و تمیزی لاستیک ها را در پی خواهد داشت.

– از نزدیک کردن شعله مستقیم آتش, مثلا آتش جوشکاری و … به درب و پنجره upvc باید خودداری شود.
– برای تمیز کردن درب و پنجره دوجداره می توانید از مخلوط آب و صابون استفاده کنید که باعث می شود درب و پنجره دوجداره به خود گرد و غبار نگیرند.
– اگر پس از نصب پنجره راه پله ، هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده است باید لیبل روی درب و پنجره جدا نشود تا از آسیب به آنها جلوگیری شود.
– در هنگام فعالیت های بازسازی از قبیل نقاشی، تعویض در و پنجره قدیمی و … لازم است تا روی درب و پنجره دوجداره را با پوشش مناسبی پوشاند تا آسیبی به پنجره ها نرسد.
– در صورت آلوده شدن پنجره های را پله لازم است تا به دقت پنجره را تمیز کرد تا وجود این مواد موجب کدر شدن سطح پنجره نشود.

– تغییرات آب و هوایی در طی فصول و تغییرات ابعادی مصالح ساختمانی بر اثر انبساط و انقباض ممکن است موجب شود یراق آلات درب و پنجره دوجداره از رگلاژ خارج شود که با تنظیم مجدد به حالت اولیه باز خواهند گشت.

پنجره دوجداره هتل
پنجره دوجداره هتل

پنجره راه پله مخصوص اندازه بلند باکیفیت

در صورتی که هنگام کندن لیبل ها ، آنها به درب و پنجره چسبیده بودند، می توان به سادگی از یک سشوار برای دمیدن به درب و پنجره دوجداره استفاده کرد و سپس لیبل ها را به راحتی جدا نمود.