پنجره دو جداره شرکتی اقساطی upvc کرج

انواع پنجره دوجداره

پنجره دو جداره شرکتی اقساطی upvc کرج ,ماده سازنده پروفیل های درب و پنجره هایی از این جنس است که ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد. این ماده از نفت خام و نمک مشتق شده است که در پروسه ساخت آن از موادی مانند ماده ضد آتش سوزی،رنگهای صنعتی، روان کننده ها و مواد مقاوم در ضربه استفاده شده است.

پنجره دو جداره شرکتی اقساطی upvc کرج

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد.در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است.

شما را با انواع پنجره های دو جداره  upvc موجود در بازار آشنا سازیم.

  1.     پنجره دوجداره upvc ثابت
  2.      پنجره دوجداره upvc تک حالته
  3.     پنجره دوجداره upvc دو حالته
  4.     پنجره دوجداره upvc سایبانی
  5.     پنجره دوجداره upvc آکاردئونی
  6.     پنجره دوجداره upvc کشویی (فولکس واگنی)

مزایای پنجره های دوجداره upvc  :

  1.     عایق سرما، گرما و صوت
  2.     وزن کم
  3.     مقرون به صرفه بودن
  4.     مناسب برای انواع کاربرد ها
  5.     تنوع در طرح و رنگ

صرفه جویی در هزینه با استفاده  از انواع پنجره upvc:

  • در هر دو دمای گرم و سرد، پنجره های جایگزین شما به عنوان عایق حرارتی خدمت می کنند. آنها به عنوان یک مانع کارآمد بین داخل و قسمت خارج از خانه عمل می کنند.
  • بخشی داخلی خانه در فصل زمستان گرم می شود، در حالی که قسمت خارجی به طور معمول سرد می شود.  انواع پنجره upvc با دو لعاب حتی مقرون به صرفه تر از پنجره های معمولی هستند.
  • در طول روزهای گرم تر، آنها از حفاظت از گرما در ورود به خانه کمک می کنند. با استفاده از استفاده گسترده از سیستم تهویه مطبوع خود، این بار موجب کاهش بار الکتریکی برق بعدی خواهد شد زیرا دمای کولر بیشتر حفظ می شود.
  • روتئین UPVC  نیز بر خلاف پنجره های چوبی سنتی حساس به موریانه ها یا آفتاب نیست، بنابراین عوامل کمتری وجود دارد که موجب خراب شدن آنها می شود.
  • به طور خلاصه، پنجره های UPVC اثبات کرده اند که جایگزین های ارزان تر برای صرفه جویی در انرژی برای صرفه جویی در هزینه های سنتی هستند، در حالیکه خانه شما ظاهر زیباتر را ارائه می دهد.
  • آنها کمک می کنند که کارهای تعمیر و نگهداری سالانه خانه خود را کاهش دهید،