پنجره دو جداره جورجین بار زیبا عایق ساختمان

شیشه جورجین بار

پنجره دو جداره جورجین بار زیبا عایق ساختمان ,شیشه های تزئینی و دکوراتیو نقش تاثیرگذاری در زیبایی ساختمان های ویلایی، ساختمان ها بلند مرتبه و معماری های خاص دارد که شامل تنوع متریالی و ظاهری است که با قرار دادن شبکه هاب تزئینی مابین دو شیشه ساخته می شود. با استفاده از پروفیل های تزئینی و به اصطلاح GEORGIAN BAR روی شیشه ها شبکه بندی صورت می گیرد و این نوع شیشه تنها در حالت شیشه دوجداره ساخته می شود و بصورت شیشه تک جداره و یا سه جداره قابل استفاده نیست.

پنجره دو جداره جورجین بار زیبا عایق ساختمان

از جمله مزایای این نوع شیشه ها، می توان تنوع رنگ و شکل، عمر طولانی و عدم نیاز به نظافت را بیان کرد. از این مدل از شیشه دوجداره می توان برای پنجره ها، درهای ورودی و شیشه های کابینت نیز استفاده نمود. با توجه به اینکه هزینه تولید این شیشه ها بالا می باشد، بهتر است جهت مقاوم سازی شیشه دوجداره ، هر یک از جداره های مختلف شیشه ، سکوریت شوند تا مقاومت آنها در برابر ضربه ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یابد.

در واقع مزایای شیشه جورجین عبارت است از:

  • تنوع و زیبایی رنگ در پروفیل آلومینیومی دکوراتیو جورجین بار
  • عدم نیاز به نظافت و جذب آلودگی بدلیل ایزوله بودن بین دو شیشه
  • تنوع در گل های تزیینی بین شیشه دوجداره
  • عدم ایجاد برجستگی بر روی سطح شیشه
  • عدم کاهش دید نسبت به فضای بیرون
  • قابلیت اجرا کردن طرح های دلخواه و مورد نظر شما بر روی شیشه با چند رنگ مختلف

انواع گل تزیینی بین شیشه دوجداره

به جز ساختار ساده جورجین بار بین دو شیشه، گل های تزیینی نیز وجود دارد که می توان بین دو شیشه استفاده کرد. گل های تزیینی از جنس پلاستیک است و در انواع رنگهای سفید، طلایی، نقره ای و مشکی در بازار موجود است. گل دکوراتیو هایی مانند گل بنفشه، گل لاله، کرنر تاج، شاهین، طرح فرفورژه بین دو شیشه و طرح برفی …

برای سفارش قطعات و لوازم دکوراتیو شیشه دوجداره و گل داخل شیشه با ما تماس بگیرید