پنجره دو جداره تاشو مدرن جدید در کرج

پنجره تاشوی کشویی

پنجره دو جداره تاشو مدرن جدید در کرج, به پنجره های دوجداره‌ای که همانند نواختن ساز اکاردئون باز و بسته می شود، پنجره تاشو می گویند. معمولا درب های تاشو بیشتر به چشممان می خورد تا پنجره هایی که به این طریق باز و بسته می شوند. اما همین موضوع می تواند سبب خاص شدن این پنجره‌ها باشد. از لحاظ ظاهری این مدل پنجره ها جذابیت زیادی دارند.

پنجره دو جداره تاشو مدرن جدید در کرج

در خصوص این پنجره ها انعطاف پروفیل نقش مهمی در داشتن عملکرد خوب این محصولات ایفا می کند. استفاده از یراق آلات با کیفیت و پیشرفته در این پنجره ها مساله ای حائز اهمیت است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

اجرای پنجره دو جداره تاشو

  1. اجرای پنجره دو جداره تاشو نیازمند تخصص و دقت عمل بالایی است.
  2. نگران هزینه های نصب نباشید و با خیالی راحت این کار را به دست متخصصانش بسپارید.
  3. نصب پنجره های تاشو زمان زیادی طول نخواهد کشید.
  4. اگر نصاب کارش را به خوبی بلد باشد،
  5. پس از نصب که چند ساعت بیشتر به طول نمی انجامد
  6. تا سال ها بدون هیچ مشکلی از این محصول استفاده خواهید کرد.

پنجره دوجداره تاشو در چه مکان هایی کاربرد خواهد داشت؟

در فضاهایی که نیاز به پارتیشن بندی به صورت موقت می باشد استفاده از پنجره دوجداره تاشو می تواند گزینه خوبی باشد. بکاربردن پنجره تاشو باعث گسترده تر شدن فضای داخلی محیط خواهد شد. در این مدل از پنجره میزان عرض بازشو از ۴۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر و میزان ارتفاع بازشو از ۶۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر قابل تغییر می باشد.طراحی و تقسیم بندی پنجره تاشو با توجه به عرض و ارتفاع استاندارد متفاوت بوده و باید تناسب بین عرض و ارتفاع رعایت شود. قیمت این مدل پنجره ها با توجه به نوع یراق مصرفی و پروفیل  آن تعیین خواهد شد.