پنجره دوجداره upvc ارسی شیشه رنگی در عظیمیه کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

پنجره دوجداره upvc ارسی شیشه رنگی در عظیمیه کرج :پنجره ارسی یکی از انواع پنجره های سنتی می باشد که به عنوان یک مدل از پنجره دوجداره مورد بکارگیری قرار میگیرد پنجره ارسی دارای تاریخچه قدیمی می باشد ولی به مرور زمان پنجره دوجداره upvc سرکار آماده و جایگزین این نوع از پنجره های شده است البته در بعضی از محیط ها میتوان از این گونه از پنجره های را دید به عنوان مثال ساختمان های قدیمی .

پنجره دوجداره upvc ارسی شیشه رنگی در عظیمیه کرج

پنجره ارسی به حالت یک پنجره بزرگ تولید می شود علت این هم این بوده است که به جای اینکه چندین پنجره را در درون یک اتاق ایجاد کنند از یک پنجره برای جایگزین این ها بکار می بردند پنجره ارسی غالبا از شیشه های رنگی به کار می بردند و به همین علت دارای زیبایی خاصی بود در کنار شیشه های رنگی یک سری دیگر از فاکتورهای مثل انتخاب چوب نیز نمای این مدل از پنجره ها را به شدت زیبا میکرد .

در بعضی از اوقات از این پنجره های به عنوان یک اسپلت جداکننده به کار برده می شد هدف از این کار این بود در موارد مورد نیاز این پنجره باز می شود و فضا را دوچندان میکرد چرا که این فضا فضای به دست آمده از دو اتاق می باشد و از پنجره ارسی به عنوان یک جسم تقسیم کننده اتاق ها به کار برده می شد.

پنجره های ارسی
پنجره های ارسی

مزایا پنجره ارسی

انتقال نور مناسب : این پنجره های از نظر عبور و ارائه نور خورشید یا نور بیرونی به درون ساختمان بسیار مناسب بوده اند

دارای زیبایی بسیار بالایی می باشند : چه از نظر ساختار ،چه از نظر رنگ شیشه و نیز نوع رنگ چوب خیلی زیبا می باشند.

دارای عمر بسیار بالایی بودند : البته نمیتوان آنها را با پنجره یو پی وی سی مقایسه کرد ولی این پنجره های نیز از نظر عمر بسیار مناسب بودند.

شرکت پنجره ماندگار آماده ارائه پنجره دوجداره یو پی وی سی با قیمت بسیار مناسب می باشد این شرکت با دارای بودن اشخاص با تجربه اماده است انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی را به حالت بسیار زیبا پیاده سازی کند شما میتواند در انتخاب نوع پروفیل پنجره سهیم باشید این دفتر از پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست و پروفیل پنجره دوجداره وین تک برای تولید پنجره به کار می برد.