پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی کرج

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی کرج:در این مطلب شرکت پنجره ماندگار قصد دارد به تشریح انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی در تهران و کرج بپردازد.برای سفارشات خود با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی کرج

از نظر انواع صورت های بازشو پنجره دوجداره یو پی وی سی به نحوه های زیر تقسیم می شود:

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ثابت

از پراستفاده ترین پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی پنجره آلومینیومی ثابت است که  با دیگر صورت های بازشو پنجره دوجداره آلومینیومی ترکیب می شود.هزینه این گونه پنجره ها پایین تر از مابقی پنجره ها می باشد چونکه در پنجره آلومینیومی ثابت از یراق آلات استفاده نمی شود.

مزیت ها پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

۱:این نوع پنجره های آلومینیومی ثابت بالابودن مقدارعایق بندی حرارتی، برودتی، گرد و غبار و آلودگی صوتی را می توان نام برد.

پنجره دو جداره آلومینیومی تک حالته(پنجره آلومینیومی تک حالته)

این نوع پنجره آلومینیومی تک حالته زمان باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی می باشدو با نام پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی نیز معرفی می شوند.

۲:از شیشه های دو جداره می توان برای مانع شدن از بین رفتن انرژی استفاده کرد.هزینه پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی تک حالته نسبت به مابقی گونه های پنجره ها  کم قیمت تر می باشد اما از پنجره آلومینیومی ثابت گرانتر میباشد.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی یو پی وی سی دوحالته (پنجره آلومینیومی دوحالته)

از مشخصه های این گونه از پنجره آلومینیومی باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره میباشد.

۳ :داراي امنيت بالا با دقت به يراق آلات به كار رفته در آن برای کودکان و بزرگسالان

پنجره دو جداره آلومینیومی سایبانی (پنجره آلومینیومی تک حالته )

این گونه پنجره  آلومینیومی سایبانی از یک طرف باز می شود یا به سمت بالا باز می شوند یا از سمت پائین باز می شوند.این نوع حالت بازشو  پنجره دوجداره آلومینیومی یو پی وی سی سایبانی در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل  دسترسی، استفاده می شود

پنجره دوجداره آلومینیومی یو پی وی سی آکاردئونی

عموما این گونه پنجره ها در عرض های بسیار بزرگ مثل بالکن منازل به کار می شود. با عرض بالاتر از سه متر به کار برده میشود .

پنجره دو جداره یو پی وی سی آلومینیومی فولکس واگنی(پنجره آلومینیومی فولکس واگنی)

همانگونه که از نام آن معلوم است صورت بازشوی آنها مثل دربهای ون میباشد وجایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی میباشد. مثل بقیه پنجره ها ازپروفیل آلومینیومی برای  پنجره آلومینیومی فولکس واگنی به کار برده می شود  اما یراق آلات آن نسبت به نمونه های دیگر هزینه بیشتری دارند.