پنجره دوجداره کشویی دلوین | تعمیر پنجره کرج | دلوین

پنجره دوجداره کشویی دلوین: پنجره های دوجداره کشویی که در شرکت دلوین ساخته می شوند می توانند در دو نوع پروفیل آلومینیوم
یو پی وی سی در اختیار مشتری قرار بگیرند. این پنجره به دلیل استفاده و کارایی آسان مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

پنجره دوجداره کشویی دلوین | تعمیر پنجره کرج | دلوین

ساده ترین پنجره کشویی که در شرکت دلوین عرضه می شود از یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک ساخته می شود که لنگه متحرک نقش بازشو پنجره
را ایفا می کند. لنگه بازشو با استفاده از غلطک روی ریل حرکت می کند. این پنجره می تواند دارای دو لنگه باز شو نیز باشد.

 

پنجره کشویی

پنجره دوجداره کشویی جفت ریل دلوین

در این پنجره در سایز و ابعاد مختلف در اختیار مشتری قرار می گیرد هر دو لنگه قابلیت جابجایی دارند. اگر در مکانی حضور دارید که احتیاج به تهویه
مکرر هوا است این مدل از پنجره گزینه ی بسیار مهمی می باشد. پنجره دوجداره کشویی با توجه به سلیقه مشتری می تواند یک لنگه یا هر دو
لنگه باز و بسته شود. تنها مشکلی که این مدل از پنجره دارد عایق بودن پایین آن نسبت به مدل های دیگر پنجره های می باشد. چون لنگه ها به
خوبی روی هم چفت نمی شوند و امکان ورود و خروج دما است.

مزایا و ویژگی های پنجره دوجداره دلوین

 

  • استفاده راحت از این پنجره مهم ترین ویژگی آن می باشد.
  • این پنجره به دلیل اینکه برای باز شدن روی ریل حرکت می کند فضایی را اشغال نمی کند.
  • این مدل از پنجره برای سرویس های بهداشتی و حمام ها بسیار مناسب می باشد.
  • برای نصب هر مدل از پرده و استفاده از پرده مشکلی ایجاد نمیکند
  • قیمت پنجره دوجداره نسبت به نوع ثابت و لولایی گران تر و نسبت به دیگر مدل ها ارزانتر می باشد.
  • نصب هرگونه توری روی پنجره دوجداره کشویی امکان پذیر است.

قیمت پنجره دوجداره کشویی دلوین

مهم ترین مسئله در تاثیر گذاری قیمت پروفیل پنجره و نوع آن می باشد. نوع جنس شیشه دوجداره و یراق آلات مصرفی نیز در قیمت پنجره موثر است. پنجره دوجداره کشویی از پنجره دوجداره ثابت و لولایی گران تر می باشد. دلیل آن هم نوع یراقی که در آن استفاده میشود.

پنجره دوجداره کشویی دلوین چگونه ساخته می شود؟

پروفیل پنجره دوجداره کشویی کرج از یک سری ریل تشکیل شده که لنگه قسمت بازشو روی آن به وسیله غلتک حرکت می کند. بین فریم پنجره و قسمت بازشو پنجره این غلتک ها قرار می گیرند که سبب می شود قسمت بازشو به راحتی حرکت کند. یراق آلاتی که در پنجره کشویی استفاده می شود عبارت اند از غلطک ، اسپانیولیت ، ریل ، لاستیک درزبندی ، دستگیره. غلتک ها در باز و بسته شدن پنجره و حرکت آن بسیار مهم هستند. این غلتک ها با توجه به وزن لنگه پنجره و اندازه آن تهیه شده و به کار برده می شود. غلتک پلاستیکی و برنجی از جمله نوع های غلتک است که مسلما غلتک از جنس برنج دوام و طول عمر بیشتری دارد ولی غلتک پلاستیکی در زمان حرکت لنگه پنجره نرم تر حرکت می کند.

پنجره دوجداره کشویی دلوین چگونه نظافت می شود؟

پنجره کشویی چون روی ریل حرکت کرده و در زمان باز شدن روی قسمت ثابت می ماند دسترسی به آن سخت و مشکل می باشد مخصوصا در طبقات بالا که ایمنی هم نیست. پس بنابراین برای نظافت پنجره از قسمت بیرون احتیاج است که لنگه باز شو از ریل خارج شده و بعد تمیز گردد. برای این کار حتما از کسی که تخصص کافی در این زمینه دارد کمک بگیرید چون ممکن است در زمان بیرون آوردن و جای انداختن لنگبازشو یراق ها آسیب ببیند.
کارشناسان مجموعه پنجره دلوین استفاده از تعمیر  پنجره دوجداره کشویی را در آشپزخانه و درب بالکن و اتاق خواب ها که فضای زیادی برای باز شدن لنگه پنجره نیست پیشنهاد می دهند. اگر قصد خرید و تعویض پنجره دارید و در انتخاب مدل پنجره مردد هستید میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. مشاوران شرکت پنجره دلوین با صبوری تمام و تجربه کافی بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند.

سخنی با مشتریان

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره های دوجداره کشویی این امکان را دارد تا از بهترین متریال موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را به مجموعه دلوین جلب نماید برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.