پنجره دوجداره کرج | قیمت پنجره وین تک | شرکت دلوین

پنجره دوجداره کرج | قیمت پنجره وین تک | شرکت دلوین

پنجره دوجداره کرج:این روز ها پنجره های دوجداره پر متقاضی شده و مشهور شده است و کارایی وسیعی در ساختمان سازی دارا می باشند . ی
کی از دشواری های پر تکرار که برای این پنجره ها اتفاق می افتد افتادگی می باشد . که این افتادگی به خاطر علت گوناگونی پیش می اید که هر چه سریع تر
باید در پی جلوگیری از افتادگی پنجره دوجداره باشیم .

پنجره دوجداره کرج | قیمت پنجره وین تک | شرکت دلوین

راه جلوگیری از افتادگی پنجره دوجداره : پنجره دوجداره به خاطر علت های مختلفی امکان دارد دچار دشواری بشود دشواری این سبک پنجره ها هنگامی تایین می شود که باز یا بسته کردن آن سخت بشود . یکی از دشواری های اساسی پنجره ها دوجداره افتادگی می باشد قسمت های پنجره ای که دچار افتادگی می شود از مقر خود حرکت می کنند و بازشو این پنجره ها امکان دارد به قاب پنجره چسبیده باشد . در این صورت باز و بسته کردن پنجره با طوری سد همراه می باشد . راهی که جهت جلوگیری از این افتادگی موجود می باشد رگلاژ و تنظیم پنجره دوجداره می باشد .

علت های افتادگی پنجره دوجداره

علت ها افتادگی پنجره دوجداره توانایی این را دارد فرق داشته باشد و عامل های زیادی در آن اثر گذار می باشند .
راه اندازی نادرست :
می بایست دقت بکنید که اگر پنجره ای نا صحیح راه اندازی بشود همراه با خودش چالش هایی را دارد و کاربرد ها و عملکرد صحیحی از پنجره نمی گیرد . در حقیقت چاش افتادگی به خاطر خوب و با دقت جای نگرفتن پنجره در قاب خود اتفاق می افتد .

پنجره دوجداره کرج

مرغوبیت نداشتن یراق آلات

خیلی از تولیدکنندگان از یراق آلات نا مرغوب به کار می برند . این نا مرغوب بودن باعث این می شود پنجره خیلی سریع کارایی خوب خود را می بازند و در مدت باز و بسته شدن دچار چالش می شود .
راهکار درست رگلاژ پنجره دوجداره می باشد : تنظیم نمودن همه ی لنگ ها و یراق آلات قادر است میزان بسیاری راهنمایی در این زمینه بکند . اگر رگلاژ به طور دقیق و صحیح انجام بشود پنجره دوجداره تا زمان بسیاری احتیاج به تنظیم ندارند .

ساخت پنجره ترمال بریک در کرج | پروفیل upvc | دلوین

قیمت جلوگیری از افتادگی پنجره دوجداره

قیمت رگلاژ و تنظیم پنجره دوجداره برای جلوگیری افتادگی پنجره دوجداره خیلی فرق دارد . که بنا به سبک پروفیل و یراق آلات استفاده شده در پنجره دوجداره این قیمت ها فرق می کنند . مستحکم ، گوناگونی بسیاری در سبک و رنگ ، توانایی رنگ پذیری و دوام رنگ ، ضد آب بودن یراق آلات عوض شده تمامشان در قیمت تعمیر و جلوگیری از افتادگی اثر گذار می باشند .

نحوه جلوگیری از افتادگی پنجره دوجداره

اکثرا رگلاژ پنجره دوجداره جهت جلوگیری از افتادگی پنجره دوجداره می باشد . در اغاز این افتادگی بررسی می شود تا اگر افتادگی به واسطه رگلاژ پنجره رفع می شود انجام گیرد . به این گونه می باشد که در و پنجره دوجداره مورد نظر که افتاده به این مفهوم بازشو آن در محل تراز خود جای ندارد و به فریم گیر می کند .
به صورتی که این افتادگی باعث می شود که در و پنجره دوجداره به راحتی باز و بسته نشود .
جهت جلوگیری از افتادگی پنجره دوجداره و مانع شدن از افتادگی راه ها و ترفند هایی موجود می باشد که با راهنمایی گرفتن از آن ها این دشواری را می شود برطرف نمود .

پنجره دوجداره وین تک کرج

افتادگی پنجره های دوجداره یو پی وی سی

همان طور که در اغاز مطلب به آن اشاره بکنیم یکی از بیش ترین مشکل هایی که جهت پنجره های دوجداره یو پی وی سی روی می ‌دهد افتادگی پنجره‌ ها می شود . ولی در این بخش این پرسش بیان می‌شود که افتادگی پنجره دوجداره یو پی وی سی چه می باشد و چه علامت هایی دارد ؟ در پرسش به این پرسش باید بیان کرد اولین و مطرح ترین علایم این دشواری به دشواری باز و بسته می شوند درب پنجره ی دوجداره می باشد .
این سبک از پنجره ها که مشهور ترین و پر کاربرد ترین سبک پنجره می شوند به ویژه در محیط باز خیلی دیده می شوند . افتادگی این سبک از پنجره به این طوری می باشد که به جهت پایین فشار زیاد تری وارد می نماید . راه کار برطرف کردن این عیب رگلاژ پنجره دوجداره می باشد .