پنجره دوجداره مدل گرد | نمایندگی پنجره دوجدره کرج | دلوین

پنجره دوجداره مدل گرد | نمایندگی پنجره دوجدره کرج | دلوین

پنجره دوجداره مدل گرد : امروزه سازندگان و معماران داخلی با استفاده از این پنجره  ظاهری زیبا و بی نظیر به ساختمان های
خود می دهند. این مدل از پنجره در کنار پنجره های مستطیلی ساختمان شما را از یک نواختی و تکراری بودن خارج کرده و تبدیل به ساختمان لوکس و شیک میکند.

پنجره دوجداره مدل گرد | نمایندگی پنجره دوجدره کرج | دلوین

این پنجره با ظاهر متفاوتی که دارد خیلی سریع می تواند نمای ساختمان را با دکور معمولی زیباتر و متفوت کنند. پنجره دوجداره مل گرد به
دو مدل ثابت و ممحوری قابل اجرا می باشد و مشتری می تواند با توجه به سلیقه و نوع کارایی مدل آن را انتخاب کند. در ادامه می خواهیم با چگونگی ساخت و مزایاو کاربرد قیمت  پنجره دوجداره مدل گرد بپردازیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

پنجره دوجداره مدل گرد چیست؟

این پنجره  همانطور که از نامش پیداست به شکل گرد یا دایره ای می باشد.این پنجره از یک فریم گرد که در آن شیشه کار گذاشته شده تشکیل شده است. امروزه با توجه با ظاهری متفاوتی که این پنجره دارد مرکز توجه خلی از معماران و سازندگان قرار گرفته است. این پنجره با مدلی که دارد خیلی زود می تواند نظر همه را به خود جلب کند. اکثرا برای این پنجره ها از بازشو استفاده نمی کنند. اما شما اگر بخواهید از این پنجره  کارایی و بازشو بخواهید می توانید از مدل محوری آن استفاده کنید. شرکت پنجره دلوین آماده ارائه نمایندگی  پنجره دوجداره مدل گرد در هر سایزی چه اندازه کوچک برای سرویس ها و حمام چه اندازه بزرگ برای پذیرایی و ویلاها.

پنجره دوجداره مدل گرد چند نوع دارد؟

این پنجره علاوه یر گرد بودن می توان در طرح های دیگر تولید کرد. این طرح ها عبارت اند از:
پنجره دوجداره مدل گرد ثابت

پنجره گرد | دلوین

پنجره دوجداره مدل گرد محوری عمودی یا افقی

این پنجره ها می توانند از نظر طراحی بع صورت نیم دایره، دایره کامل، بیضی، قوس دار عرضه شوند.
برای تولید این مدل از پنجره هیچ محدودیتی از نظر اندازه وجود ندارد و می توان آن را با پروفیل های آلومینیومی یا یو پی وی سی تولید کرد. برای ساخت این پنجره  از پروفیل پنج یا شش حفره باید استفاده کرد و می توان شیشه را در جدار های مختلف روی آن به کار برد. با استفاده از شیشه سکوریت و لمینیت امینیت این پنجره دوچندان می شود. پنجره دلوین توانایی ساخت و سفارشی بودن این پنجره  را دارد و مشتریان می توانند در هر اندازه ای که می خواهند این پنجره را در پروفیل های یو پی وی سی یا آلومینیوم سفارش داده و ظاهر شیکی به ساختمان دهند.

مزایا و ویژگی های این پنجره

جلوگیری از اتلاف انرژی
جلوگیری از ورود گرد و غبار و سر و صدا
زیباسازی و نمای متفاوت ساختمان
مقاوم در برابر فشار و ضربه و شرایط آب و هوایی مختلف
دارای طرح و رنگ متنوع
ارزش ملک را بالا می برد
امنیت ساختمان را افزایش می دهد

از این پنجره در چه فضاهایی استفاده می شود؟

از این مدل پنجره می توان در نمای ساختمان ، اتاق نشیمن و پذیرایی ، آشپزخانه و اتاق غذا خوری، سرویس ها و حمام ها و در نهایت در اتاق استفاده کرد. بیشترین کاربردی که این پنجره دارد در نمای ساختمان است. البته این پنجره بیشتر در راه پله ها استفاده می شود. با به کار بردن این پنجره  در نمای ساختمان آن را از یکنواختی در آورده و ظاهری منحصر به فرد می دهند.

قیمت پنجره دوجداره مدل گرد چگونه تعیین می شود؟

قیمت این مدل از پنجره در ممقایسه با پنجره های دیگر زیاد گران نیست اما قیمت پنجره به اندازه آن و نوع پروفیل مصرفی ، نوع و ضخامت شیشه بستگی دارد و نمی توان قیمت دقیقی برای این پنجره  مشخص کرد. نوسانات قیمت ارز نیز در این مبحث بی تاثیر نخواهد بود.

سخنی با مشتریان

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره مدل گرد این امکان را دارد تا از بهترین متریال موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را به مجموعه دلوین جلب نماید برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.