پنجره ثابت چیست | نصب پنجره دوجداره در کرج | دلوین

پنجره ثابت چیست | نصب پنجره دوجداره در کرج | دلوین

پنجره ثابت چیست : به دلیل اینکه پنجره های دوجداره ، دارای تنوع بسیار بالا می باشد ، در محیط های مختلف می توان از آن ها استفاده نمود
که در محیطی که ، شما هستید ، سلزگاری دلخواه شما را داشته باشد و این را می دانید که هر کدام از این پنجره دارای کاربرد های گوناگونی خواهد می باشد .

پنجره ثابت چیست | نصب پنجره دوجداره در کرج | دلوین

پنجره ثابت چیست ؟
از انواع پنجره های دوجداره ، یکی از پنجره ها به نام پنجره فیکس یا همان ثابت ، از بهترین مدل های پنجره دوجداره بوده و کاربرد های
بسیار زیادی دارد . این پنجره به دلیل باز نشدن ، مناسب مکان هایی می باشد که نیازی به باز شدن نبوده فقط مناسب نور دهی باشد .
یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد ، می بایست پنجره در مکانی باشد که امکان تمیز شدن آن از بیرون باشد .
اگر محل پنجره ی شما بدین صورت نباشد می بایست از پنجره هایی استفاده کنید که قابلیت باز شدن را داشته باشد .

ساختار پنجره دوجداره ثابت چیست ؟

در این قسمت می خواهیم موارد و متریال تشکیل دهنده پنجره دوجداره ثابت را برای شما شرح دهیم . با ما همراه شوید . قیمت پنجره دوجداره کرج

پروفیل

با در نظر گرفتن اینکه ، این پنجره قابل باز شدن نمی باشد و پروفیل آندفقط در قاب آن مصرفف می گردد میتوان گفت که این بخش ،
یکی از مهم ترین قسمت پنجره دوجداره ثابت می باشد .

شیشه

همانطور که ذکر شد ، شیشه های این پنجره ، به صورت دوجداره و یا سه جداره می باشد ، که یک عایق مهم در برابر سرما و گرما و همچنین صوت می باشد . همچنین شما برای محیط خود ، با توجه به طرح مد نظرتان ، این امکان را دارین که از شیشه های رنگی نیز استفاده نماید .

یراق آلات مصرف شده

در این پنجره ، هیچگونه یراق آلاتی مصرف نشده است که به همین علت ، این پنجره از قیمت بسیار مناسبی بهره مند می باشد .

پنجره ثابت

مزایای استفاده از پنجره دوجداره ثابت

این پنجره همان طور که گفته شد ، بدون حرکت بوده و قابلیت باز شو را ندارد ، این پنجره بسیار کاربرد بوده ، و به دلیل اینکه ثابت می باشد از یراق آلات استفاده نمی شود . به همین علت عایق بودن آن در برابر آلودگی صوتی و.. از دیگر پنجره ها بسیار بیشتر می باشد .
از دیگر مزیت های این پنجره ، می توان در همه ی ابعاد از این نجره استفاده نمود ، زیرا به دلیل نداشتن لنگه های بازشو ، وزن آن بسیار کم می باشد .
همچنین با توجه به ساختار آن ، این پنجره ها به هیچ وجه قابل پوسیدن و خراب شدگی نخواهد بود .

کاربرد پنجره دوجداره چیست ؟

این مدل به دلیل ، استفاده کاربران َسبب شده تا با تمامی مدل های دیگر ، ترکیب شوند .
از دیگر کاربرد ها این پنجره می توان گفت :
پنجره یو پی وی سی ،ثابت با ترکیب پنجره تک حالته
پنجره UPVC ، برای سقف های شیشه ای
استفاده از این پنجره در گلخانه ها ، بالکن ها و آلاچیق های شیشه ای

نصب پنجره های دوجداره

به دلیل باز نشدن این پنجره ، سبب شده تا عبور هوا صورت نگیرد اما نصب این پنجره سبب روشن تر شدن منزل در هنگام روز بوده و شما دیگر نیازی به استفاده از برق نخواهید بود .
اگر در نصب این پنجره ، از متخصصان حرفه ای کمک نگیرید ، پس از مدتی دچار خرابی پنجره خواهد شد و اگر شدت این خراب زیاد باشد ، نیاز به یک پجره دیگر خواهید داشت .

قیمت پنجره وجداره ثابت

این پنجره به دلیل نداشتن یراق آلات و نداشتن دستگیره و… باعث شده تا قیمت این پنجره ، بسیار کم تر از پنجره های بازشو باشد . همچنین لنگه ها ثابت به دلیل سادگی که دارند از قیمت های کم تری برخورد دار خواهد بود .

سخن آخر

شرکت دلوین ، با توجه به سابقه طولانی مدت ، این امکان را دارا می باشد تا برای شما مشتریان عزیز ، بهترین متریالموجود درب و پنجره را استفاده نمیاد ، تا شما رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای اطلاع از قسمت پنجره ثابت و مشاوره رایگان ، به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه ، تماس حاثل فرمایید .