پنجره تمام شیشه ای کرج | درب دوجداره upvc | دلوین

قیمت انواع پنجره دوجداره کرج | توری upvc | پنجره دلوین

پنجره تمام شیشه ای: پنجره های دوجداره  یو پی وی سی را هم میتوان در تمام اندازه ها تولید کرد همچنین درب های شیشه ای را میتوان به صورت سرتاسری ساخت و برای بالکن و تراس ها استفاده کرد و با همچین کاری فضا را بزرگ تر نشان داد و همچنین برای ایجاد امنیت بیشتر برای ساکنین خانه لازم میباشد تا از درب و پنجره های دوجداره  مصرف شود .

پنجره تمام شیشه ای کرج | درب دوجداره upvc | دلوین

برای استفاده از پنجره های تمام شیشه ای میتوان از انواع مدل ها و برند ها مصرف کرد که باکیفیت ترین از بین آن ها  ویستابست میباشد که قیمت نسبتا بیشتری را هم دارد همچنین وین تک و گلد و دنیز و ….

برای خانه هایی که دارای تراس و یا ایوان میباشند برای زیبا سازی ظاهر داخل خانه و هم از نمای خارجی بهتر است از پنجره های بزرگ ریلی و یا کشویی استفاده کرد , همچنین سبب نفوذ بیشتری از نور خورشید به داخل میشود و دید وسیعی را به افراد داخل منزل میدهد .

همچنین میتوان برای تراس و ایوان منزلتان از شیشه های سکوریت استفاده کنید زیرا این نوع شیشه ها نشکن و ضد ضربه هستند و هنگام برخورد ضربه سنگین خورد نشده و خطرناک نیستند و روی زمین نمیریزند  و بسیار مناسب برای ویلاها ی دو از منطقه ی شهری و حتی ویلا و ساختمان های داخل شهری میباشند و ضد سرقت هستند حتی میتوان از پنجره های حفاظ دار بابت جلوگیری از ورود سارقان استفاده کرد .

حال که به شیشه سکوریت اشاره شد لازم است به انواع شیشه اشاره کنیم : شیشه های سکوریت ,دوجداره و سه جداره و شیشه های رفلکس و شیشه های رنگی و شیشه های یک جداره و ساده و . . .

پنجره دوجداره کرج

کاربرد درب و پنجره های دوجداره

درب و پنجره های دوجداره دارای عایق بندی در برابر امواج فضای بیرون و سر وصداهای محیط بیرون هستند عدم نفوذ به محیط داخلی میشوند و همچنینی عدم ورود جانوارای موذی محیط بیرون نیز میشوند و ضد آب هستن و مانع نفوذ آب در هنگام فصولی که بارندگی دارند میشود و این نوع درب پنجره های دوجداره یو پی وی سی عایق در برابر رطوب نیز میباشند و در انواع شرایط های آب وهوایی مقاوم هستند .و از اتلاف انرژی جلوگیری میکنند و همچنین باعث کاهش هزینه ها میشود .پنجره تمام شیشه ای کرج | درب دوجداره upvc | دلوین

پنجره upvc کرج

پنجره های تمام شیشه ای یو پی وی سی ویژگیهای زیادی دارد , بهداشتی و  کاملا سالم هستند و با اکسیژن در هوا ترکیب نمیشود و خنثی میباشد بناببراین بهداشتی میباشد و هیچ ضرری ندارد و در بدن انسان هیچ ضرری به وجود نمیاورد .برای همین در مراکز پزشکی و دندون پزشکی ها استفاده میشود  بنا براین به دلیل موقعیتی که پنجره ها دارند و بین فضاهای خارجی و داخلی قرار میگیرند میتوانید خیالتان را بابت سلامت و بهداشت آنان راحت کنید .

کاربرد پنجره های تمام شیشه ای یو پی وی سی :

۱_ قابل استفاده در تمامی سازه ها به خصوص ویلاها و بناهای بزرگ

۲_ بزرگتر نشان دادن فضا

۳_ عبور نور بیشتر

۴_ عایق کامل در برابر حشرات

۵_ عایق کاملی دربرابر حریق

۶_ عدم نفوذ آب و ضد آب

پنجره های تمام شیشه ای به دلیل ابعاد بزرگی که دارند و به دلیل مصرف بیشتر از شیشه و پروفیل و همچنین یراق آلات قیمت بیشتری دارند .

پنجره های کشویی و ریلی از یراق الات خاصی در آن ها استفاده میشود به همین دلیل پنجره های کشویی قیمت بالایی نسبت به دیگر پنجره ها دارند .برای اطلاعات بیشتر شرکت دلوین شما را راهنمایی میکنند .

قیمت پنجره دوجداره کرج

میتوان برای پنجره های بزرگ کشویی از توری استفاده کرد تا برای تهویه هوای داخل با خیال راحت بازشو هارا باز گذاشت انواع توری ها توری پلیسه و توری ثابت هستند که برای فضایی که رفت و آمد دارد مثل ایوان و تراس از توری پلیسه ای استفاده میکنند .

همچنین برای امنیت بیشتر میتوان از حفاظ برای پنجره ها و درب ها  هم استفاده کرد , که به آن ها پنجره های حفاظ دار میگویند .

همچنین برای پنجره های فولکس واگنی میتوان از دکوراتیو استفاده کرد تا زیبایی بیشتر و فضایی شیک و مدرن به ما بدهد .

البته باید گفت دکوراتیو برای پنجره ها تنها جنبه زیباتر کردن را دارد نه محافظت و امنیت , حفاظ پشت پنجره عملکرد امنیتی را دارد .