پنجره آکاردئونی کرج | خرید درب دوجداره upvc | دلوین

پنجره آکاردئونی کرج | خرید درب دوجداره upvc | شرکت ماندگار

پنجره آکاردئونی کرج: پنجره ای است که از چندین دهانه با ابعاد مساوی تشکیل شده است که توسط لولاهایی که مفصل می شوند و روی هم قرار می گیرند، به هم متصل شده اند. قاب ها ثابت می مانند و دهانه ها در آنها قرار می گیرند.

این پنجره اخیراً مد روز شده است. در واقع، اغلب به یک پنجره زیبایی شناسی تشبیه می شود و برای پنجره های بزرگ مناسب است زیرا طول آن باز می شود و می تواند بازشوها را چند برابر کند. به عنوان مثال، آنها اغلب در تراس ها یا ایوان ها استفاده می شوند.

پنجره آکاردئونی کرج | خرید درب دوجداره upvc | دلوین

از مدت ها قبل کلیشه هایی در مورد درهای آکاردئونی در مورد عایق بودن آنها وجود دارد. در واقع، اینها مدتهاست که کارایی کمتری نسبت به پنجره های کشویی داشته اند. با این حال، امروزه، به لطف پنجره های آکاردئونی ، می توانیم تأیید کنیم که این پنجره ها به اندازه پنجره های کشویی کارآمد هستند.

خرید پنجره دوجداره کرج

همچنین بسیاری از مردم فکر می کنند که پنجره های آکاردئونی به دلیل تاشو بودن ضد آب نیستند. این کاملا نادرست است! درب های آکاردئونی امروزی مجهز به سیستمی هستند که از نفوذ آب جلوگیری می کند.

پنجره های آکاردئونی واقعا کارآمدند؟

البته پنجره های آکاردئونی انواع مختلفی دارند.

این پنجره ها با وجود عملکرد خوب PVC اغلب از آلومینیوم یا چوب ساخته می شوند . در واقع، آلومینیوم برای ابعاد غیر معمول بسیار مفید است. آلومینیوم به دلیل جنبه صاف و صلب خود زیبایی خاصی به پنجره زیبایی می بخشد. این واقعیت که آلومینیوم در مواجهه با آب و هوای بد خورده نمی شود یک دارایی واقعی است.

علاوه بر این، چوب نیز اغلب انتخاب می شود زیرا ظاهری معتبر به پنجره آکاردئونی می دهد. چوب بلوط یا جامد نسبتاً مقاوم هستند.

نمایندگی پنجره دوجداره کرج

ویژگی های پنجره آکاردئونی

اولاً، تأیید این نکته قابل چشم پوشی نیست که پنجره اکاردئونی ابعاد مختلفی دارد. به عنوان مثال، می تواند از ۲ متر تا ۶ متر اندازه گیری کند: بنابراین به راحتی با خانه های مختلف سازگار می شود و اجازه می دهد یک بازشو جزئی یا کلی به سمت بیرون یا داخل داشته باشد.

علاوه بر این که اندازه برگ آن ۱٫۲۰ متر است، ارتفاع آن به ۲٫۹۰ متر و وزن آن به ۱۲۰ کیلوگرم می رسد.

قیمت پنجره دوجداره کرجمزیت پنجره دوجداره | نصب انواع پنجره در کرج | ماندگار

مزیای پنجره اکاردئونی

از لحاظ عملکردی  امکان نصب بر روی دهانه های بزرگ را دارد.

برگ های آن به صورت جزیی یا کلی باز می شود.

جابجایی آسان و بی صدا دارد.

عایق حرارتی با کارایی بالا،  ضد آب بودن در برابر آب و هوای بد، گرما و رطوبت از ویژگی های دیگر آن است.

زیبایی شناسی یکی دیگر از ویژگی های پنجره اکاردیونی است، هماهنگی بصری به نمای شما می‌دهد. فضای مناسبی را برای ارتباط بین فضای داخلی و خارجی خانه شما فراهم می کند.

امنیت مزیت دیگر پنجره اکاردئونی است،  تیغه ها مجهز به سیستم قفلی هستند که در چندین نقطه از ریل راهنما توزیع شده است. درب اصلی دارای قفل قلاب برای افزایش امنیت است.

علاوه بر این، پنجره های آکاردئونی به راحتی قابل جابجایی هستند و می توانید بین باز کردن برگ ها به سمت داخل یا خارج یکی را انتخاب کنید. برخی از آنها دارای آستانه بسیار مسطح یا فرورفته ای هستند که به دلیل ارتفاع آستانه فوق العاده مسطح ۲۰ میلی متری برای تسهیل عبور با استفاده مکرر و برای افرادی که تحرک کمتری دارند ایده آل است.

در نتیجه، سیستم پنجره  آکاردئونی  به شما این امکان را می دهد که به طور هماهنگ فضاهای داخلی و خارجی را به هم متصل کنید.

درواقع، این عناصر لعابی که بر روی ریل ها نصب شده اند، برای حداکثر صرفه جویی در فضا، به راحتی روی خود به سمت داخل یا خارج اتاق جمع می شوند. در یک لحظه، نمای شیشه ای شما ناپدید می شود تا جایی برای یک دهانه بزرگ باز شود.

چه زمانی پنجره اکاردئونی را انتخاب کنیم

پنجره های اکاردئونی با دهانه های بزرگ خیلی خوب می شود. شما می توانید تعداد بازه ها را انتخاب کنید، در پرسیدن سوال از فروشنده  دریغ نکنید. بسته به اینکه تهویه کامل یا کاهش یافته می خواهید، می توانید دهانه را تعدیل کنید. سیستم بازشوی این پنجره به نور طبیعی افتخار می کند.

در هنگام وزش باد نسبت به قاب های قاب بندی خاص مقاومت کمتری دارد. فضاهای کوچک به دلیل به هم ریختگی که ایجاد می کند پیچیده می شود، به خصوص اگر دهانه ها در داخل همپوشانی داشته باشند. برای راحتی خود، یک فضای بزرگ در مقابل پنجره خود برنامه ریزی کنید.

قسمت های بالایی و پایینی این نوع قاب ها حاوی ریل هایی است که عناصر بازشو روی آن می لغزند. آنها باید به اندازه کافی مقاوم باشند تا طول عمر خوبی داشته باشند و مانع از باز شدن یا بسته شدن پنجره نشوند.