پروفیل ویستابست پنجره دوجداره | نصب پنجره کرج | دلوین

پروفیل ویستابست پنجره دوجداره | نصب پنجره کرج | دلوین

پروفیل ویستابست پنجره دوجداره: پنجره دوجداره ویستابست به دلیل کیفیت بالا بعد از ورود در زمینه تولید پنجره دوجداره توانست
خیلی زود نظر سازندگان و مصرف کنندگان را به خود جلب کند. ویستابست با کیفیت بالا در مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته توانسته
پروفیل متناسب با هر آب و هوایی را تولید و به بازار عرضه کند.

پروفیل ویستابست پنجره دوجداره | نصب پنجره کرج | دلوین

 

شرکت ویستابست برای اینکه بتواند نیاز بازار را بر طرف کند محصولات خود را در ۴۳ سطح مقطع مختلف و با محفظه های ۳ و ۵ حفره ای
و کشویی و لمینیت در رنگ بندی مختلف تولید کرده است. این شرکت با استفاده از پروفیل های باکیفیت و مقاوم و ضخامت بالای دیواره
اصلی پنجره های مناسب با شرایط مختلف آب و هوایی تولید می کند. شرکت ویستا بست گواهینامه استاندارد از شرکت رال آلمان را داشته
و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و دستگاه های پیشرفته پنجره دوجداره یو پی وی سی تولید میکند.

تولید پروفیل ویستابست پنجره دوجداره

برای تولید پروفیل ویستابست کرج  پودر پی وی سی و مواد دیگر را با نسبت های مشخص در میکسر ترکیب می کنند. مواد ترکیب شده تا ۲۴ ساعت درون محیط قرار گرفته تا الکتریسیته ساکن در آن از بین رود و با دمای محیط یکی شود. سپس مواد را به دستگاه اکسترودر منتقل می کنند. با تنظیم دستگاه اکسترودر و قالب پروفیل مورد نظر با استفاده از تانک های خنک کننده شکل می گیرد.

همه چیز درباره پنجره ویستابست | قیمت پنجره کرج | دلوین

قیمت پروفیل وسیتابست پنجره دوجداره

پروفیل ویستابست در کنار کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر به دنبال یم پنحره ایدع آل ئ با کیفیت بالا هستید و همچنین قیمت مناسب پنجره دوجداره ویستابست را تهیه کنید.

شرایط نگهداری از پروفیل ویستابست پنجره دوجداره

روی پروفیل های یو پی وی سی ویستابست برچسب هایی هستند که مانع از خش افتادن در زمان جابجایی پروفیل می شوند. پس از نصب پنجره دوجداره کرج  باید این برچس ها را از پروفیل ویستابت جداکنید. این برچسب ها پس از مدتی استفاده حالت چسبندگی خود را از دست داده و زیبایی ساختمان را کاهش می دهند. برای جدا کردن این برچسب ها از پروفیل از صابون و اب گرم و دستمال استفاده کنید تا نتیجه ی مطلوب تری داشته باشد.

انواع پروفیل ویستابست پنجره دوجداره

پروفیل مهم ترین بخش پنجره دوجداره محسوب می شود که بر اساس فریمی که دارد تقسیم بندی می شود. در ادامه می خواهیم به انواع پروفیل ویستابست اشاره کنیم.

  1. پروفیل سری سه : پروفیل سه سری از سه محفظه تشکیل شده است که ضخامت دیواره داخلی آن سه میلی متر و سطح مقطع آن ۶۰ میلی متر است. از این مدل پروفیل بیشتر برای ساخت پنجره دوجداره لولایی استفاده می شود. این مدل ۲۵ سطح مقطع متفاوت دارد.
  2. پروفیل سری پنج : پروفیل سری پنج از پنج محفظه تشکیل شده که سطح مقطع آن ۷۰ میلی متر است. سری پنج پروفیل ویستابست در چهارده سطح مقطع نیز تولید می شود.
  3. پروفیل سری چهار : این پروفیل مانند سری سه از سطح مقطع ۶۰ میلی متری تولید شده با این تفاوت که به جای سه محفظه از چهر محفظه تشکیل شده است.
  4. پروفیل سری کشویی : این نوع از پروفیل ویستابست از چهار عدد سطح مقطع شکل گرفته شده که می تواند پنجره کشویی را به خوبی مدیریت کند.
  5. پروفیل بازسازی پنجره دوجداره ویستابست : برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره باید از پروفیل بازسازی استفاده کرد تا روی قاب پنجره قدیمی به خوبی پوشانده شود. پروفیل لبه دار پنجره دوجداره ویستابست در کنار پروفیل سری سه سطح مقطع مناسبی برای پنجره دوجداره لولایی ایجاد می کند. لازم به ذکر است که در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره همه ی حالت های بازشو پنجره از جمله کشویی ، لولایی، دوحالته، فلوکس واگنی و … امکان پذیر می باشد.

سخن پایانی

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت خود در تولید و فروش پنجره دوجداره ویستابست در کرج ، این امکان را دارد تا از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده نماید ، تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه کده و با شماره های درج شده با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس : ۹ صبح الی ۱۸