نصب پنجره دوجداره درکرج | بهترین پروفیل پنجره | دلوین

نصب پنجره دوجداره درکرج | بهترین پروفیل پنجره | دلوین

نصب پنجره دوجداره درکرج: به دلیل پیشرفت صنعت ، استفاده از پنجره های دوجداره در بین مردم ، بسیار رواج شده است . یکی از موارد مهم در خصوص پنجره های دوجداره ، نصب بدون تخریب می باشد .

نصب پنجره دوجداره درکرج | بهترین پروفیل پنجره | دلوین

نصب بدون تخریب سبب شده تا به راحتی تعویض انجام شود و سبب آسایش کاربران نیز شده است .
این پنجره علاوه بر نصب راحت ، دارای مزیت های دیگری نیز می باشد . این مزیت های عبارت است از : زیبایی منحصر به فرد ، صرفه جویی در مصرف انرژی و..

نکات مهم در زمان نصب پنجره های دوجداره چیست ؟

قبل از بررسی این موضوع ، ابتدا می بایست در مورد پنجره های دوجداره صحبت کنیم . پنجره های دوجداره از مدل های مختلفی تشکیل شده استکه دو مورد از این مدل ها : پنجره کشویی و لولایی می باشد .

درجۀ حرارت مناسب

یکی از بهترین موقعیت ها برای نصب پنجره دوجداره ، بعد از اتمام کار رنگ آمیزی و بتونه می باشد . این پنجره ها با توجه به نوع ساختاری که دارند ، می بایست قبل از نصب در دمای مناسب قرار داشته باشند . یکی از مهم ترین موردی که باید به آن توجه کنید ، نگهداری پنجره ها در درمای بشتر از ۸ درجه و کم تر ۳۵ درجه می باشد . به دلیل اینکه این پنجره ها اگر در دمای کم باشد موجب از دست دادن انعطاف پنجره می شود . همچنین اگر این پنجره را در دمای زیاد قرار دهید ،موجب انعطاف پذیری بیش از حد شده و در هنگام ضربات چکس هنگام نصب ، دچار خمیدگی شده و قابلیت های خود را از دست خواهد داد .

نصاب با تجربه

یکی از دلایلی که موجب می شود پنجره شما پس از مدتی از کار بیفتد ، استفاده از نصاب های بی تجربه و ناشی است . اگر رگلاژ و نصب پنجره دوجداره کرج به صورت درست انجام نشود موجب خرابی خواهد شد و شما می بایست مجددا پنجره خود را سفارش دهید .

کاربرد پنجره دوجداره | قیمت انواع upvc | شرکت دلوین

جدا کردن چسب پروفیل

زمانی که نصب پنجره را دوجداره را انجام داده اید . می بایست قبل از نصب کردن شیشه های دوجداره ، چسب هایی که بر روی پروفیل قرار دارند را جداسازی نمایید . نکته بسیار مهم : پس از نصب شیشه ، امکان جداسازی این چسب ها صورت پذیر نخواهد بود . این موضوع را بخاطر داشته باشید که پس از نصب شیشه دوجداره ، می بایست باقی مانده چسب ها را نیز جداسازی کنید زیرا اگر این اتفاق رخ نهد باعث سفت شدن و چسبندگی بیشتر چسب ها بوده و در هنگام جدا کردن چسب ها دچار مشکلاتی خواهد شد .

مراحل نصب پنجره دوجداره چیست ؟

تمیز نمودن سطوح : یکی از ابندایی ترین مراحل نصب پنجره دوجداره ، پاکیزه نمودن سطح آن از جمله : کلاف های آهنی می باشد . بعد از انجام این مرحله می بایست این کلاف ها را رنگ نماییم تا پس از گذشت مدت زمان ، دچار خرابی و پوسیدگی نشود .همچنین با انجام این عمل ، طول عمر محصول خود را بالا خواهید برد .

جایگزین کردن پنجره

پس از اینکه مرحله قبل را پشت سر گذاشتید ، می بایست پنجره جدید خود را بر روی همان کلاف های آهنی قرار بدهید و تراز آن را رعایت نماید . اگر این تراز به خوبی اتفاق نیفتد ، پنجره کارایی مناسب خود را انجام نخواهد داد . پنجره دوجداره وین تک کرج

ایجاد سوراخ

بعد از انجام مرحله تراز ، می بایست یسری سوراخ هایی بر روی پروفیل ایجاد نمایید زیرا این سوراخ ها نقش بسیار مهمی در پنجره از نظر استحکام دارند .

درست کردن خطاها

بعد از این مراحل ، می بایست پنجره خود را در آزمایش قرار دهید تا ایرادات آن ها را رفع نمایید . آزمایش ها شامل : باز و بسته کردن پنجره بدون ایراد ، امتحان کردن یراق آلات مصرف شده و.. می باشد .

درز

بعد از مرحله آزمایش ، نوبیت به مرحله درزبندی خواهد رسید . کارشناسان مجموعه دلوین ، پس از این مرحله ، با استفاده از متریال هایی از جمله فوم و … فاصله های ایجاد شده را درست می کنند .

سخن آخر

شرکت دلوین با توجه به سابقه طولانی مدت در تولید و ساخت پنجره دوجداره ، این امکان را دارد تا بهترین پنجره را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .
برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه ، با شاره های درج شده تماس حاصل فرمایید .