مقایسه پنجره دو لنگه بازشو با پنجره فرانسوی ویستابست

پنجره دوجداره فرانسوی

مقایسه پنجره دو لنگه بازشو با پنجره فرانسوی ویستابست: زمانی که در یک درب یا پنجره دوجداره دو لنگه بازشو کنار هم قرار می گیرند در حالتی که دستگیره های هر دو کنار هم قرار داشته باشند به این مدل درب و پنجره فرانسوی گفته میشود.شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع قیاس و پی بردن ب تفاوت های بین پنجره دو لنگه بازشو و پنجره فرانسوی ویستابست برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است .

نمایندگی ویستابست در کرج

مقایسه پنجره دو لنگه بازشو با پنجره فرانسوی ویستابست

تفاوت دولنگه بازشو و بازشوی فرانسوی

در این مدل بازشو، دو لنگه کنار یکدیگر توسط پروفیل مولیون ثابت از یکدیگر جدا می شوند و باز شدن هر لنگه در دیگری تاثیر نخواهد گذاشت.

هر دولنگه بازشو دارای دستگیره هستند و جداگانه باز و بسته می شوند.

جهت بکارگیری از توری پلیسه در پنجره دو لنگه بازشو، برای هر بخش بازشو باید توری جداگانه در نظر گرفت.

پنجره دوجداره ساختمان
پنجره دوجداره ساختمان

پنجره دو لنگه بازشو مدل فرانسوی پنجره یا درب فرانسوی:

مثل پنجره دو لنگه بازشو این پنجره دوجداره نیز دارای مولیون است ولی با این فرق که به حالت متحرک بوده و با باز شدن یکی از لنگه ها، مولیون با آن نیز باز خواهد شد.

در پنجره یا درب فرانسوی فقط یکی از لنگه ها دارای دستگیره می باشد. مکانیزم بازشوی فرانسوی به این صورت است که یکی از لنگه ها با بکارگیری از دستگیره باز می شود و لنگه دیگری با بکارگیری از چفت داخلی باز می شود.

سطح مقطع مولیون متحرک در درب فرانسوی

زمان باز شدن پنجره و درب فرانسوی، هیچ ستونی در بین پنجره ها وجود ندارد، به همین علت برای سفارش توری پلیسه، اندازه دو لنگه به کار برده می شود و یک توری قرار می گیرد. در حالتی که عرض دولنگه زیاد باشد، باید از توری دوطرفه به کار برد.

• عملکرد درب فرانسوی در مواردی است که به عرض زیادی بازشو لازم است. برای مثال برای آنکه عرضی به ابعاد ۱۲۰ سانتی متر برای بازشو نیاز باشد باید از درب فرانسوی به کار برد. در حالتی که این درب را به صورت تک لنگه در نظر بگیریم، به مرور زمان به علت وزن زیاد شیشه و استاندارد لولاها باعث افتادگی لنگه بازشو خواهند شد.