مقایسه پروفیل بازسازی وین تک و ویستابست

وین تک یا ویستابست

مقایسه پروفیل بازسازی وین تک و ویستابست

مشتریان گرامی در زمان تعویض پنجره های قدیمی خود باید به این نکته توجه داشته باشند که پروفیل های مورد استفاده در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc، با پروفیل های وین تک و ویستابست در پنجره های نوسازی کاملا متفاوت می باشند چرا که پروفیل بازسازی دارای لبه ای است که فریم باقیمانده از پنجره قدیمی و آهنی را کاملا پوشش می دهد. در این مطلب به مقایسه پروفیل بازسازی وین تک و ویستابست پرداخته ایم.

پروفیل یو پی وی سی

پروفیل یو پی وی سی ویستابست

یکی از پرکاربرد ترین پروفیل های upvc ویستابست VISTABEST در ساخت درب پنجره دوجداره ویستابست، پروفیل های سری ۶۰ با سه محفظه می باشد. از جمله مشخصات این پروفیل رعایت استاندارد های کیفی معتبر, ضخامت ۳ میلی متری برای دیواره های اصلی و استفاده از این پروفیل برای بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره ویستابست بدون تخریب می باشد. از اصلی ترین پروفیل های این سری پنجره دوجداره ویستابست، پروفیل فریم یا قاب است که در سه نوع پروفیل قاب بلند، پروفیل قاب کوتاه و پروفیل قاب بازسازی تولید می شود. تفاوت کاربرد پروفیل قاب بلند و قاب ساده در استفاده از یراق آلات و ریل های مختلف مانند درب و پنجره دوجداره ویستابست tilt & slide می باشد. پروفیل بازسازی درب پنجره دوجداره ویستابست نیز در تعویض پنجره های قدیمی کاربرد دارد و با لبه ۳۴٫۵ میلیمتری خود، فریم باقیمانده از پنجره قدیمی را کاملا پوشش می دهد.

مشخصات

ضخامت دیواره اصلی

mm

وزن

Kg/m

ارتفاع

mm

عرض

mm

تعداد حفره

chamber

ضخامت دیواره فرعی

mm

نوع پروفیل

قاب ساده

۳

۱٫۲۴

۶۵

۶۰۳

۲٫۷

قاب بلند

۳

۱٫۳۸

۷۶

۶۰

۳

۲٫۷

قاب بازسازی۳۱٫۲۸۸۴٫۵۶۰۳

۲٫۷

پروفیل یو پی وی سی وین تک

در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc وین تک WINTECH ، می توان از سری پروفیل های W700 وین تک از نوع بازسازی استفاده کرد. پروفیل یو پی وی سی بازسازی، مانند پروفیل فریم وین تک طراحی گردیده ولی با این تفاوت که در قسمت سطح داخلی آن، لبه ۴۲ میلیمتری جهت کاور کردن فریم پنجره های قدیمی تعبیه شده است. پنجره دوجداره وین تک سری ۷۰ دارای مشخصه هایی می باشد که اطلاع از آن شما را در انتخاب نوع سری راهنمایی می کند:

✔ طراحی و تولید پنجره دوجداره وین تک با ۵ محفظه برای ایزولاسیون و عایق بندی بهتر نسبت به انتقال دما و آلودگی صوتی

✔ نوار لاستیکی درزگیر با طراحی ویژه جهت عایق بندی بهتر

✔ قابلیت ساخت انواع حالات بازشو در تمامی ابعاد استاندارد و یا حتی ابعاد بزرگتر

✔ استحکام و مقاومت بیشتر بدلیل عرض ۷ سانتی متری پنجره دو جداره وین تک

پروفیل استاندارد

مقایسه کلی پروفیل بازسازی وین تک و ویستابست

• بیشترین سطح مقطع پروفیل: وین تک

• بیشترین ضخامت دیواره خارجی پروفیل: ویستابست

• بیشترین وزن در یک متر پروفیل: وین تک