مدل در و پنجره دو جداره و سه جداره

مدل در پنجره دو جداره

مدل در و پنجره دو جداره و سه جداره : مدل در و پنجره دو جداره و سه جداره یو پی وی سی از تنوع بالایی برخودار میباشند. امروزه در و پنجره های دو جداره توانسته توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کند. زیرا که با وجود تنوع بسیار زیاد در مدل در و پنجره دو جداره شما می توانید به راحتی از انواع این مدل ها متناسب با دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و ساختمان ها استفاده کنید.

این مدل پنجره های دو جداره یو پی وی سی علاوه بر زیبایی ظاهری دارای مزیت های بسیاری می باشند.

مدل در و پنجره دو جداره و سه جداره 

بیشتر مدل های در و پنجره های دوجداره از یو پی وی سی UPVC ساخته می شوند اما نمونه های دیگر نیز با  قاب های متفاوت  آلومینیوم، چوب و آهن نیز ساخته می شود. اما به لحاظ عایق حرارتی قاب هایی که با یو پی وی سی ساخته و تولید می شوند پر کاربرد تر و بهینه تر می باشند.

مدل در و پنجره یو پی وی سی

مزایای در و پنجره دو جداره

در تولید درب و پنجره های یو پی وی سی به علت استفاده از دو لایه شیشه عبور انرژی بسیار سخت بوده و از هدر رفتن گرما به شدت جلوگیری می شود. همچین پنجره های دو جداره و سه جداره عایق صوتی بسیار مناسبی را دارا می باشند.

در تولید و ساخت درب و پنجره دوجداره از گاز آرگون نیز استفاده می گردد که به عنوان عنوان عایق حرارتی و صوتی و یا ترکیبی از آنهاست.

با همه این تفاسیر اگر به دنبال بهترین در و پنجره مطابق با استاندارد های روز دنیا  و سبکی مدرن برای ساختمان ها و منازل خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم از مدل های بسیار متنوع در و پنجره های دوجداره و سه جداره دیدن فرمایید.

مدل در و پنجره upvc

شرکت تولید و فروش در و پنجره ماندگار با سال های سابقه در نصب و فروش و تعویض انواع در و پنجره دو جداره در خدمت شما می باشد. جهت مشاوره و سفارش می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.