لیست شرکت تولیدکننده درب و پنجره upvc

درب و پنجره دو و سه جداره یو پی وی سی

لیست شرکت تولیدکننده درب و پنجره upvc

در لیست شرکت های تولیدکننده درب و پنجره upvc در کرج می توان شرکت پنجره ماندگار که از معتبر ترین شرکت های درب و پنجره دوجداره است را مشاهده کرد. این شرکت با بهره گیری ازدستگاه های تمام اتوماتیک و آلمانی توانسته است محصولاتی با کیفیت عالی به مشتریان عرضه نماید, تمامی محصولات تولید شده دارای ۱۰ سال گارانتی در مقابل تغییر رنگ و تغییرفرم می باشند.

پنجره دوجداره

شرکت پنجره ماندگار با اخذ نمایندگی فروش درب و پنجره های دو جداره، کار خود را آغاز کرد و در ادامه موفق به کسب نمایندگی های رسمی دو پروفیل درب و پنجره upvc دوجداره ویستا بست و وین تک شد. تولید درب و پنجره upvc دوجداره با برند های معتبر ویستابست و وین تک تحت نظارت این شرکت ها و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته آلمانی و با به کار گیری پرسنل مجرب و متخصص ادامه دارد. همچنین پخش پروفیل های مرغوب آلمانی، پخش یراق آلات و ملزومات درب و پنجره upvc و پخش ملزومات تولید شیشه های دو سه جداره اعم از چسب پلی سولفات، اسپیسر و رطوبت گیر به صورت گسترده و انحصاری در استان ها در حال انجام است.
در این شرکت روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره upvc داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

پنجره یو پی وی سی

چرا گروه تولیدی پنجره ماندگار
• استفاده از پروفیل‌های یو پی وی سی با کیفیت و استاندارد
• کمترین زمان در تولید و نصب درب و پنجره upvc
• قیمت مناسب و شرایط پرداخت متنوع با توجه به شرایط مشتریان گرامی
• گروه نصب متخصص و ماهر
• استفاده از گالوانیزه مناسب در تمام مقاطع درب و پنجره upvc تولید شده
• استفاده از یراق آلات با کیفیت تولید کشور آلمان
• استفاده از شیشه‌های با کیفیت و درجه یک با گاز آرگون

آدرس دفتر مرکزی شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج
عظیمیه ابتدای بلوار کاج ساختمان آسمان (تلفن : ۰۲۶۳۲۵۵۵۹۰۴)
شما همچنین می توانید در ساعات غیر اداری و یا جهت ارسال عکس و نقشه های پروژه خود از طریق شماره تلگرام ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ با ما در ارتباط باشید.