لزوم استفاده از پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره طرح چوب

لزوم استفاده از پنجره دوجداره upvc

مزایای بسیاری در استفاده از درب و پنجر های دوجداره و سه جداره UPVC وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها که امروزه مورد توجه بسیاری از خریدارن پنجره های دوجداره upvc قرار گرفته است مسئله‌ی صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد که چه در سطح ملی برای دولتها و برای استفاده هر شهروند جهت کاهش هزینه های انرژی مورد استقبال قرار گرفته است…

پنجره دوجداره

اما این تنها مزیت درب و پنجره های دوجداره upvc نیست بلکه سهولت در نگهداری از این درب و پنجره ها و امنیت بالا و دوام زیبایی منحصر به فرد آنها نیز بسیار خوب میباشند. البته در صورتی که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص انجام گیرد.
در ضمن درب و پنجره های دوجداره UPVC با ظاهری جذاب و رنگ ها و یا فویل های لمینت شده میتواند بر اساس سلایق شما و طرح های شما تغییر کنند. برای مشاوره و یا تعیین قیمت درب و پنجره ها به صورت رایگان با شرکت پنجره ماندگار در تهران و کرج در تماس باشید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

تفاوت پنجره دوجداره یو پی وی سی با پنجره های سه جداره upvc
با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب پنجره دوجداره upvc ، پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد.

پنجره دوجداره عایق 100% اب باران

درب پنجره سه جداره upvc دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.