قیمت پنجره upvc دوجداره | پنجره وین تک | دلوین

بهترین upvc در کرج | قیمت پروفیل وین تک | دلوین

قیمت پنجره upvc دوجداره: اگر از سرد بودن خانه خود در زمستان و تحمل گرما در تابستان خسته شده اید و نمی خواهید پول بیشتری

برای بخاری یا وسایل خنک کننده خرج کنید؟ یک راه حل بسیار ساده وجود دارد که می تواند به شما کند و آن پنجره های دوجداره است .

قیمت پنجره upvc دوجداره | پنجره وین تک | دلوین

پنجره دوجداره چیست؟

برخلاف آنچه در پنجره های معمولی دیده می شود ، پنجره های دو جداره یا سه جداره از دو یا لایه شیشه تشکیل شده اند

که فضای خالی بین این دو شیشه با گاز مخصوص پر شده است تا به عنوان نوعی عایق صوتی و حرارتی عمل می کند

و  قادر به کاهش مصرف انرژی نیز است.

در چارچوب این پنجره ها، ورقی از آلومینیوم یا مواد مصنوعی قرار می‌گیرد که منافذ حرارتی را از بین می‌برد و در نتیجه قدرت عایق پنجره دوجداره را بهبود می‌بخشد. به طور کلی، شیشه این پنجره ها در فرمت استاندارد ۴ میلی متر ضخامت تولید می شوند، اما اندازه های خاصی برای نیازهای خاص نیز وجود دارد.

قیمت پنجره upvc دوجداره | پنجره وین تک | دلوین

مزایای پنجره های دوجداره

عایق حرارتی:  از طریق پنجره های دوجداره می توانید دمای خانه خود را در طول سال متعادل نگه دارید. در نهایت می توانید با مصرف انرژی را کاهش دهید .

عایق صوتی: اگر در مکان های پر سر و صدا، مانند مرکز شهر، نزدیک به فرودگاه یا خط قطار زندگی می کنید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد سر و صدا ندارید. برای انجام این کار، ضخامت شیشه ی بیرونی را بالا ببرید(مثلاً ۱۰ میلی متر) و یک فیلتر خاص را به آن متصل کنید. شش سطح مختلف درجه بندی کاهش نویز (۱-۶) وجود دارد که به شما امکان می دهد نویز را از ۲۵ به ۵۰ دسی بل کاهش دهید.

پنجره دوجداره وین تک کرج

سرفه جویی:  با خرید پنجره دوجداره یا سه جداره دیگر نیازی به کولر و بخاری اضافی ندارید و مبلغ  قبض برق خانه شما نیز کمتر از گذشته می شود.

ضد سرقت: یکی دیگر از مزایای پنجره های دوجداره، امنیت آنها است. پنجره های دو جداره در برابر شکستگی مقاوم هستند، زیرا نه تنها از یک شیشه بلکه از دو شیشه با ضخامت متوسط ​​۴ میلی متر ساخته شده اند. یعنی شیشه دوجداره بر خلاف شیشه تک جداره به آسانی شکسته نمی شود.

معایب پنجره های دوجداره

قیمت بالا:  پنجره دو جداره نیاز به سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی دارد، اما به مرور زمان این هزینه قابل جبران است. در آینده در انرژی و هزینه ای که برای خرید وسایل گرم یا خنک کننده باید صرف کنید،  صرفه جویی می کنید.

قابل تعمیر نیستند: اگر نصب پنجره با موفقیت انجام نشده باشد، ممکن است تراکم بین صفحات شیشه ای ظاهر شود و در این شرایط باید آنها را تعویض کنید.

گاهی گرما را در تابستان جذب نکنند: پنجره های دو جداره ممکن است فضاهای داخلی را در طول تابستان بیش از حد گرم کنند، به خصوص اگر تهویه در اتاق نباشد.

کاربرد پنجره دوجداره

هدف اصلی پنجره های دوجداره تقویت عایق است که می‌توان آن را با پر کردن فضای مابین دو شیشه با گاز آرگان یا شیشه کم تابش به دست آورد. گاز آرگان در فضای بین دو جداره شیشه قرار می گیرد و عملکرد شیشه دوجداره را تا ۱۵ درصد بهبود می بخشد. علاوه بر این، گاز آرگان به عنوان یک مانع عمل می کند که از جذب و از دست دادن گرما جلوگیری می کند.

قیمت پنجره دوجداره کرج

روی پنجره دو جداره سرمایه گذاری کنم یا دو جداره؟

امروزه علاوه بر پنجره های دو جداره،  پنجره سه جداره نیز در بازار موجود است . این شیشه به جای داشتن یک یا دو شیشه ، دارای سه لایه شیشه است.. اما آیا آنها برای شما مناسب هستند؟ باید گفت که پنجره های سه جداره در مکان هایی با شرایط آب و هوایی بسیار سخت و سرد بیشتر به کار می روند. در کشورهای شمال اروپا استفاده از این پنجره ها بسیار رایج است . اما با توجه به اب و هوای کشور ما خرید پنجره های سه جداره توصیه نمی شود.  علاوه بر این، قیمت این پنجره ها بسیار بالا است، که واقعاً نیازی به نصب این نوع پنجره با این قیمت ندارید .  زیرا استفاده از آن در کشوری با ویژگی های آب و هوایی مانند ایران ضروری نیست. بنابراین پنجره های دو جداره با شرایط آب و هوایی ما کاملا کنار می آیند و کارآمدند .