قیمت پنجره یو پی وی سی ویستا بست

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستا بست

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستا بست : شرکت upvc ویستا بست یکی از پیشگامان در میان تولیدکنندگان پروفیل پنجره دو جداره می باشد. این شرکت سال ها سابقه طولانی و درخشان در زمینه تولید درب و پنجره های دوجداره دارد. شرکت ویستا بست یا وین تک هر دو از برند های مطرح تولید پروفیل در و پنجره می باشند که استاندارد های جهانی را به خوبی رعایت کرده اند. پروفیل در و پنجره ویستا بست همچنین در بازار ایران نیز علاقه طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. امروزه بسیاری از پیمانکاران ساختمانی، معماران، طراح داخلی و حتی مصرف کنندگان از پروفیل های تولید شده این شرکت جهت سفارش های خود استفاده می کنند. همچنین بیشتر کارگاه های ساخت درب و پنجره دو جداره با این شرکت همکاری می نمایند.

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستا بست

انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستا بست عبارتند از :

پنجره فولکس واگنی یو پی وی سی ویستا بست

پنجره کشویی یو پی وی سی  ویستا بست

پنجره یو پی وی سی تک حالته  ویستا بست

پنجره یو پی وی سی دوحالته  ویستا بست

پنجره لولایی یو پی وی سی  ویستا بست و …

مدل های درب و پنجره upvc دارای تنوع و کاربری بسیار متفاوتی می باشد که با توجه به این موضوع شما می توانید با در نظر گرفتن فضای داخلی ساختمان خود و سلیقه شخصی از هریک از مدل های بالا استفاده نمایید.

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست در کرج

جهت اطلاع از استاندارد نصب پنجره یو پی وی سی، اطلاعات فنی ویستابست، روش نصب پنجره دو جداره، قیمت پروفیل در و پنجره ویستابست، خرید توری ویستا بست با نمایندگی ویستابست کرج تماس بگیرید. همچنین جهت سفارش درب و پنجره های دوجداره می توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت تماس گرفته و با در اختیار گذاشتن تعداد و اندازه در و پنجره یو پی وی سی نسب به دریافت پیش فاکتور سفارش خود اقدام نمایید.