قیمت پنجره قوسی upvc ویستابست کرج

پنجره قوس دار

قیمت پنجره قوسی upvc ویستابست کرج: پنجره‌ها می‌توانند ترکیبی لطیف، مدرن، سنتی، صنعتی و حتی مذهبی برای ساختمان ها ایجاد نمایند. شرکت پنجره ماندگار در کرج نیز با توجه به اهمیت این موضوع، پروفیل‌های متنوعی را جهت ارائه طرح‌های مختلف در و پنجره آلومینیومی همچون انواع پنجره‌های قوسی و خم دار را طراحی نموده ایم تا بتوانیم پاسخگوی سلیقه مشتریان خود باشیم. و پنجره های قوسی upvc ویستابست در کرج باشیم.

قیمت پنجره قوسی upvc ویستابست کرج

پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند ، نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد.
یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های قوسدار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.

استفاده از پنجره های قوسدار بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد.
در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد.توضیحات گفته شده درباره پنجره های قوسدار ( هلال ) در رابطه به دیگر انواع اشکال غیرمتعارف پنجره مثل چندضلعی ها صدق می کند.
اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل آلومینیومی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.

پنجره دو جداره قوس دار یو پی وی سی

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

پنجره ها همواره از مهمترین بخش های نما و ظاهر ساختمان هستند و در سال های اخیر معماران در ساخت بسیاری از برج ها و مجتمع ها از پنجره های قوس دار دایره ای، نیم دایره، کمانی و … برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند. پنجره های قوس دار یو پی وی سی هلالی شکل، آمیزه ای از معماری سنتی و مدرن را به نمایش می گذارند زیرا از قدیم نیز در طراحی های سنتی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای داشته و بسیار مورد پسند بوده و امروزه هم شکل قوس دار پنجره موجب می شود که بتوان اشکال مختلفی را در شکل پنجره ها بوجود آورد که زیبایی خیره کننده ای به نمای ساختمان می دهد پنجره های قوس دار بلند یو پی وی سی (پنجره های لولایی) و بسیارعریض(پنجره های سایبانی) نیز وجود دارد که سبب ورود نور بیشتر و تهویه مناسب تر در ساختمان می شود. علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل قوس دار طراحی کرد بنابراین پنجره های قوس دار در ابعاد و اشکال مختلف قابل سفارش و نصب است.

خم انواع پروفیل پنجره قوسی upvc ویستابست و خدمات تخصصی انواع خم پروفیل پنجره قوسی upvc ویستابست

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

 

برای ساخت در و پنجره قوسی upvc ویستابست خم که هلال دارند ، ابتدا نیازمند ماشینی هستیم که بتواند پروفیلupvc  را با زاویه‌ی نیاز ما خم کند بدون آنکه به نما، رنگ و ساختار پروفیل آسیب رساند. دستگاه خم کن upvc می تواند پروفیل های upvc را به اشکال هلالی و قوسی متفاوت برای کاربرد های خاص شکل دهد ، و این دستگاه می تواند زاویه دلخواه را برای پروفیل های یو پی وی سی اعمال نماید. دستگاه های خم کن قابلیت اجرای خم های بزرگ درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، تا ۶ متر را هم دارد که باعث می شود خم های بزرگ به صورت یک تیکه تولید شوند. . دستگاه خم پروفیل یو پی وی سی در دو نوع حرارتی و روغن داغ (گلیسیرین) ساخته می شود و مزیت اجرای خم پروفیل ها با حرارت نسبت به دستگاه های دیگر این است که پروفیل ها کمتر کثیف شده و شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ می نماید.

تعویض پنجره های دو جداره قوس دار upvc ویستابست

خم کردن پنجره یو پی وی سی به همان صورتی که هست به وسیله دستگاه های کاملا اتوماتیک که این روش پر هزینه بوده و درزگیری و عایق پنجره دو جداره پایین است.
حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر می‌شود یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و در زیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزیت این روش قیمت مناسب تر و درزگیری و عایق مطمئن تر می باشد