قیمت پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی گوهردشت

پنجره سنتی دوجداره یو پی وی سی

پنجره های دوجداره گوهردشت از زمان های بسیار دور در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گرفتند و با گذشت زمان دچار تغییرات کیفی زیادی شدند تا نهایتا پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی در گوهردشت کرج روی کار آمد. پنجره های دوجداره لوکس طرح سنتی شامل دو نوع پروفیل ST و کرونت می باشند که تفاوت آنها در هندسه سطح مقطع پروفیل بوده که باعث تفاوت قیمت می گردد. قابل ذکر است با توجه به مزایای پنجره ST (پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی گوهردشت) نسبت به کرونت (پنجره دوجداره معمولی گوهردشت) در حال حاضر تقریباً پنجره کرونت در بازار مصرف نمی‌شود.

قیمت پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی گوهردشت

پنجره دوجداره طرح سنتی دارای مزیت های زیادی از قبیل:

عدم فرسایش 

مناسب هر شرایط جویی

سبک بودن

قابل بازیافت بودن و… می باشد

اما شامل مشکلاتی نیز چون عایق نبودن در برابر گرما و سرما بودن در گذشته. اما خوشبختانه با گذشت زمان و روی کار آمدن پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی در گوهردشت کرج در ساختار این نوع از پنجره ها نیز تغییراتی شکل گرفته است و درب و پنجره های دوجداره لوکس طرح سنتی از ترمال بریک برای ایجاد یک محافظ خوب استفاده شده است. همان گونه که اشاره کردیم پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی علاوه بر قیمت مناسب دارای معایبی می باشد که این معایب از کیفیت این پنجره ها کاسته است اما با آمدن پنجره دوجداره دوجداره لوکس طرح سنتی ترمال بریک این مشکلات رفع شده است دیگر .

قیمت پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی گوهردشت

ترمال بریک یک تکنولوژی در ساخت پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی به حساب می آید که در این تکنولوژی از یک متریال استفاده می شود این متریال بین محفظه های دوجداره پنجره لوکس طرح سنتی قرار میگیرد.هدف از این کار این است تا در برابر ورود و خروج سرما و گرما و آلودگی های صوتی مقاوم تر شود آزمایشات انجام شده روی این پنجره ها نشان میدهد که پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی که از ترمال بریک برای ساخت آن استفاده می شود دارای کیفیت بسیار بالاتری بود و به همین دلیل در بازار دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

پنجره دوجداره ثابت در ترکیب تک حالته
پنجره دوجداره ثابت در ترکیب تک حالته

قیمت پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی ترمال بریک در گوهردشت کرج نیز مقرون به صرفه می باشد شما با هزینه مناسب می توانید از این نوع پروفیل برای ساخت درب و پنجره های دوجداره لوکس خود استفاده نمایید.
عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره لوکس طرح سنتی:
کیفیت متریال
نوع طرح و حالات بازشو
نوع رنگ آمیزی
نوع شیشه دوجداره
قاب ترمال بریک
نوع یراق آلات