قیمت پنجره دوجداره شیشه رنگی ویستابست

شیشه دوجداره رنگی

استفاده از پنجره دوجداره شیشه رنگی در نمای بیرونی ساختمان و همینطور در دکوراسیون داخلی ساختمان ها،در سالهای اخیر بسیار مورد توجه طراحان و معماران قرارگرفته است. برند V-Art مجموعه متنوعی از شیشه های تزئینی و دکوراتیو است که توسط شرکت پنجره ماندگار در انواع طرح و رنگ با روش های مختلفی تولید می شود . از این پنجره های دوجداره شیشه رنگی ویستابست بسته به نوع ، طرح و رنگ آن ها در قسمت های مختلف ساختمان می توان استفاده نمود.

قیمت پنجره دوجداره شیشه رنگی ویستابست

در شرکت پنجره ماندگار،پنجره های دوجداره شیشه رنگی با استفاده از طلق های PVB رنگی تولید شده توسط شرکت های معتبر اروپایی، ساخته می شوند. این پنجره ها به همراه شیشه رنگی علاوه بر دارا بودن کلیه خواص شیشه های لمینیت، نظیر مقاومت در برابر زلزله و سرقت، جلوگیری از نفوذ اشعۀ UV و کاهش آلودگی صوتی، در طیف گسترده ای از رنگها نیز قابل تولید هستند. پنجره های دوجداره شیشه رنگی می توانند کاملا شفاف، مات یا کاملا غیرشفاف باشند. موارد کاربرد این شیشه ها هم در نمای ساختمان و هم در داخل ساختمان جهت مصارف دکوراتیو می باشد.
شیشه اسپندرال با انجام پخت مرکب سرامیکی بر روی پنجره های شیشه در انواع رنگ ها تولید میشود. چاپ سرامیکی این شیشه ها غیرشفاف است و فضای پشت آن قابل رویت نمی باشد.شیشه مات که توسط شرکت بلژیکی AGC تولید و در شرکت پنجره ماندگار فرآوری می شوند، به پنجره های دوجداره ویستابست با شیشه های فلوتی اطلاق میگردد که یک سطح آن با کیفیت بسیار بالا Acid-Etched م یشود. این فرایند موجب مات شدن سطح شیشه شده و با توجه به کاربرد نهایی می توان از آن جهت پوشش کف، دیوار، پارتیشن و یا نرده شیشه ای استفاده نمود.
شیشه سندبلاست با لایه برداری از روی سطح شیشه به وسیلۀ اسپری شن نرم، تولید می شوند. لایه برداری از روی شیشه موجب مات شدن شیشه می شود. در شرکت پنجره ماندگار فرآیند سندبلاست با استفاده از تجهیزات پیشرفتۀ تمام اتوماتیک ساخت اروپا انجام می پذیرد.

شیشه سندبلاست چیست؟
شیشه سندبلاست چیست؟

قیمت پنجره دوجداره شیشه رنگی ویستابست

در مبحث قیمت پنجره دوجداره شیشه رنگی ویستابست در ابتدا باید توسط کارشناسان حرفه ای ابعاد دقیق درب و پنجره ها اندازگیری شود سپس با تعیین یراق آلات و چنس و نوع شبشه دوجداره رنگی قیمت توسط نرم افزار محاسبه میگردد.
مقاومت بالای این پنجره دوجداره شیشه رنگی در تضاد جالبی با ظاهر شکسته آن است. درجه ایمنی این نوع پنجره شیشه رنگی در حدی است که می توان به عنوان کف و پله از آن استفاده نمود . ظاهر شکسته شیشه، زیبائی خاصی به آن بخشیده است و در تزئینات داخلی ساختمان نیز می توان آن را بکار برد.