قیمت پنجره دوجداره در گوهردشت | پنجره دوجداره وین تک | دلوین

قیمت پنجره دوجداره در گوهردشت | پنجره دوجداره وین تک | دلوین

قیمت پنجره دوجداره در گوهردشت: عوامل زیادی در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار می باشد. قیمت پنجره دوجداره به جنس پنجره ، یراق آلات و … بستگی دارد به همین علت نمی توان قیمت مشخصی را برای پنجره دوجداره وین تک کرج  تعیین کرد.

قیمت پنجره دوجداره در گوهردشت | پنجره دوجداره وین تک | دلوین

اینکه از پروفیل آلومینیوم یا پی وی سی استفاده می کنید نیز در قیمت پنجره دوچداره کرج  موثر می باشد. در ادامه می خواهیم با فاکتور های تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره بپردازیم. با ما همرا باشید.

جنس پروفیل پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره را می توان در دو نوع پروفیل آلومینیوم و یو پی وی سی طراحی و تولید کرد. قیمت پنجره ای که با پروفیل آلومینیوم تولید می شود نسبت به پنجره دوجداره یو پی وی سی گران تر می باشد. به طوری که قیمت پروفیل آلومینیوم درجه دو با پروفیل یو پی وی سی درجه یک یکسان می باشد. اگر محدودیت بودجه دارید می توانید پروفیل یو پی وی سی را با روکش لمینت تهیه کنید.

پنجره دوجداره وین تک در کرج | رگلاژ پنجره دوجداره کرج | دلوین

نوع بازشو و شکل ظاهری پنجره دوجداره

نوع بازشو و شکل ظاهری پنجره دوجداره در قیمت نهایی پنجره تاثیر دارد. پنجره های دوجداره در انواع مختلف بازشو لولایی، کشویی، دوحالته، فولکس واگنی و … تولید می شود که هر کدام از این پنجره ها با توجه به نوع بازشو و یراق آلاتی که در پنجره مصرف می شود قیمت آن تغییر می کند. پنجره بدون بازشو یا ثابت نسبت به دیگر پنجره ها قیمت مناسب تری دارد. حال اگر مشتری بخواهد پنجره دوجداره آن دارای هلای باشد هزینه ای جداگانه بایت هلالی کردن پروفیل در قیمت نهایی پنجره اضافه می شود زیرا هلالی کردن پروفیل پنجره دوجداره باید در کارخانه حرارت ببیند و نشکند.

جنس شیشه دوجداره پنجره دوجداره

ضخامت شیشه دوجداره در قیمت پنجره دوجداره نیز تاثیر گذار است. رنگی بودن شیشه، رفلکس ، سند بلاست کردن آن مواردی است که قیمت شیشه دوجداره به آن ها بستگی دارد. شیشه هایی با ضخامت بالاتر قیمت بالاتری نیز دارند.

جنس و برند یراق آلات در پنجره دوجداره

یراق آلات پنجره نیز از جمله مواردی است که در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است. دستگیره ها، لولاها و … قطعاتی هستند که با توجه به کیفیت و کشور سازنده آن ها قیمت متفاوتی دارند. یراق های آلمانی نسبت به دیگر برند ها طرفدار بیشتری دارد. هرچه یراق با کیفیت تر باشد مسلما قیمت بالاتری دارد اما دیرتر احتیاج به تعمیر پیدا می کند و عمر مفید طولانی تری دارد.

طرح و رنگ پنجره دوجداره

از دیگر عواملی که در قیمت پنجره دوجداره موثر می باشد می توان به رنگ بندی پروفیل و روکش لمینت آن اشاره کرد. استفاده از روکش لمینت برای پنجره دوجداره می تواند رنگ پنجره را با نمای ساختمان هماهنگ کند. از طرفی نیز استفاده از پنجره چوبی به دلیل اینکه خیلی زود پوسیده می شود غیر ممکن می باشد. می توان با استفاده از روکش لمینت طرح چوب زیبایی پروفیل ها را چند برابر کنید. همچنین اگر بخواهید رنگ پنجره را با نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید می توانید از پروفیل رنگی استفاده کنید.

متراژ و ابعاد پنجره دوجداره

مهم ترین فاکتوری که در قیمت پنجره دوجداره موثر می باشد ابعاد و اندازه پنجره می باشد. هرچه پنجره بزرگتر باشد پروفیل آن بزرگتر و شیشه های آن بزرگتر می باشد و در نهایت قیمت پنجره دوجداره بیشتر می شود.
با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شد نمی توان قیمت مشخصی برای پنجره دوجداره تعیین کرد. همچنین نواسانات بازار و و قیمت ارز در قیمت نهایی پنجره دوجداره تاثیر گذار می باشد. هزینه ی نصب و هزینه ی حمل نقل پنجره دوجداره نیز به عهده خریدار می باشد که در بالا رفتن قیمت پنجره موثر است. اگر قصد خرید پنجره دوجداره را دارید می توانید با کارشناسان ما در شرکت پنجره دلوین تماس حاصل کنید و پس از دادن اطلاعات پنجره درخواستی در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور دریافت کنید.

سخن پایانی

شرکت دلوین با توجه به سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره در کرج ، این امکان را دارد تا برای مشتریان عزیز ، از بهترین پروفیل و یراق آلات با قیمت مناسب و کیفیت بالا استفاده کند تا رضایت شما را جلب نماید . برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با مجموعه دلوین تماس حاصل فرمایید . ساعات تماس : تمامی روز های هفته از ساعت ۹ صبح الی ۱۸