قیمت پنجره دوجداره بالکن عایق مشبک در کرج

شیشه مخصوص بالکن

قیمت پنجره دوجداره بالکن عایق مشبک در کرج : امروزه نصب و اجرای پنجره های بالکن که به نوعی محفظه ای شیشه ایست، بسیار مرسوم و مورد توجه قرار گرفته است. بدنه اصلی پنجره بالکن شما، از پانل‌های شیشه ای عایق عمودی تشکیل شده که برای شما دیدی بدون مانع، در هر شرایط آب و هوایی را فراهم می کند، هر یک از پانل‌های شیشه‌ای مشبک نصب شده می تواند مستقل از دیگری، به‌عنوان یک درب کشویی و یا لولایی نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت پنجره دوجداره بالکن عایق مشبک در کرج

چرا پنجره بالکن خود را به پنجره ماندگار سفارش دهیم؟

  •  کارشناسان متخصص و انتخاب محصول مناسب جهت پروژه شما
  •  وارد کننده مستقیم یراق آلات پنجره بالکن از کشور ترکیه
  •  تولید کننده شیشه های سکوریت موجود در شیشه بالکن توسط کارخانه وابسته به شرکت
  •  نصب فوری و حرفه ای
  •  خدمات پس از فروش واقعی

    خرید پنجره تراس
    خرید پنجره تراس
  •  مشتری مداری
  • عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت شیشه بالکن

عوامل گوناگونی بر روی افزایش و یا کاهش قیمت پنجره دوجداره بالکن شما تأثیرگذار است، اولین مورد متراژ تراس و فضایی است که شما قصد نصب انواع بالکنی را برای آن دارید.

پیشنهادما برای شما یک محصول وارداتی ویژه و جدید، با نام انحصاری تاشو جمع شو  می باشد که با کاربری و ظاهری ویژه و حرفه ای، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. تفاوت قیمت این سیستم به نسبت تمامی محصولات قدیمی مورد استفاده در بالکن را می توان در ویژگی های منحصربه فرد آن جستجو کرد که به شرح زیر است:

  توانایی در استفاده از محصولات داخلی و وارداتی با هم

  توانایی استفاده از شیشه با رنگ های متعدد 

  توانایی اجرا در ابعاد و شکل های مختلف (صاف- زاویه دار- گرد)

  استحکام سازه ای بسیار بالاو همچنین قابلیت ایجاد بستر مناسب سازه ای جهت اجرا

  توانایی اجرا در متراژ نامحدود

قیمت پنجره دوجداره بالکن عایق مشبک

یراق آلات مورد استفاده، تأثیر به سزایی در عملکرد صحیح سیستم، طول عمر وتضمین کیفیت، را داردو می‌توان گفت انتخاب یراق‌آلات باکیفیت، بسیار با اهمیت است. بر این اساس، نوع و کیفیت یراق‌آلات استفاده‌شده نیز برقیمت پنجره بالکن شما تأثیرگذار خواهد بود، تمامی یراق‌آلات استفاده‌شده به‌صورت مستقیم توسط شرکت رامادُر از کشور ترکیه وارد می‌شود که نسبت به‌تمامی محصولات مشابه از کیفیت بالاتری برخوردار است.