قیمت پنجره ترمال بریک درکرج | دلوین

قیمت پنجره ترمال بریک درکرج | پنجره دوجداره ویستابست کرج | دلوین

قیمت پنجره ترمال بریک درکرج : ترمال بریک یک لمه انگلیسی می باشد که به معنی شکست حرارتی است. پروفیل های آلومینیومی
به دلیل فلز بودن خیلی راحت گرما و سرما را انتقال می دهد.

قیمت پنجره ترمال بریک درکرج | دلوین

تولید کنندگان برای مانع شدن از این انتقال پلی آمید که از جنس پلاستیک بوده را درون پروفیل آلومینیوم جای گذاری کردند که بعد از این عمل
این پنجره را پنجره ترمال بریک نامیدند. استفاده از پنجره ترمال بریک مزایای گوناگونی دارد که در ادامه به آن پرداخته و شما را با قیمت این پنجره
و عوامل تعیین کننده قیمت پنجره ترمال بریک آشنا می کنیم.

پنجره ترمال بریک در کرج | پنجره دوجداره ویستابست | دلوین

مزایا و ویژگی های پنجره ترمال بریک
  • مقاومت و درزبندی و عایق بندی بالا
  • تنوع زیاد در رنگ ، طرح
  • مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی
  • وزن سبک و مقاوم در برابر باد و فشار بالا
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و عدم اشتعال
  • قایلیت تولید در هر اندازه و هر مدلی از پنجره دوجداره
  • ماندگاری و طول عمر بالا
عوامل موثر در قیمت پنجره ترمال بریک

عوامل زیادی در قیمت این پنجره تاثیر گذار می باشد که شما می توانید با توجه به بودجه خودتون فاکتور های مختلف را انتخاب کنید.
ابعاد و اندازه پنجره :
مهمترین عامل در قیمت پنجره ترمال بریک اندازه پنجره می باشد. طبیعتا با افزایش اندازه پنجره قیمت آن نیز افزایش می یابد.

نوع شیشه پنجره

نوع شیشه عامل دیگر موثر در قیمت پنجره ترمال بریک می باشد. ضخامت شیشه ، طرح دار یا ساده ، رنگی بودن ، ابعاد شیشه و جنس و کیفیت شیشه می تواند قیمت پنجره را تغییر دهد. استفاده از شیشه های سکوریت و لمینیت قیمت پنجره را افزایش می دهد.

جدارهای شیشه و تعداد آن

پنجره های ترمال بریک قابلیت تولید تک جدار و دو جدار شیشه می باشد. اینکه شما تک جداره بخواهید یا دوجداره و حتی جدارهای بالاتر در قیمت نهایی پنجره موثر می باشد. هرچه جدار های شیشه بیشتر باشد قیمت بالتر می رود.
برند پروفیل پنجره:
برند های زیادی در زمینه تولید پروفیل پنجره ترمال بریک فعالیت می کنند که قیمت پروفیل آن ها بسته به کیفیت و نوع مواد و ساختار متفاوت می باشد و طبیعتا هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت پروفیل و در نهایت قیمت پنجره بیشتر می شود.

تعداد پنجره

خب مسلما اگر تعداد خرید پنجره به صورت عمده باشد قیمت نهایی پنجره کاهش پیدا می کند چون در خرید های عمده تخفیفات زیاد است. اما تعداد پنجره در حد یک یا دو عدد قیمت پنجره را بالا می برد.

چه عواملی روی قیمت پنجره دوجداره ترما لبریرک تاثیر گذار است

اصلی ترین فاکتوری که در قیمت پنجره ترمال بریک در کرج موثر است جنس آلومینیوم آن می باشد. قیمت آلومینیوم با توجه به نوسانات ارز مشخص شده نیست و باعث تغییر قیمت پنجره ترمال بریک می شود.کیفیت آلومینیوم خام که به پروفیلآلومینیوم تبدیل می شود روی قیمت پنجره تاثیر گذار است. ضخامت ، کیفیت و نوع پلی آمید به کار رفته در پروفیل آلومینیوم نیز در قیمت پنجره بی تاثیر نیست. جنس فریم انتظار پنجره و اندازه آن در قیمت پنجره ترمال بریک تاثیر گذار است. مرغوبیت لاستیک های درزبندی و کیفیت چسب و فوم ، مدل بازشو پنجره ، نوع یراق آلات و برند آن همگی عواملی موثر در قیمت پنجره ترمال بریک می باشند.
در صورتی که قصد خرید پنجره ترمال بریک را دارید و می خواهید از قیمت روز این پنجره مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت پنجره دلوین در ارتباط بوده و درخواست پیش فاکتور کنید. این شرکت با دارا بودن تیم تخصصی در زمینه مشاوره فروش و نصب پنجره دوجداره به مشتریان کمک کرده تا خریدی امن و مناسب با بودجه انجام داده و تا سال ها از خرید پنجره دوجداره بی نیاز شوند.

سخن پایانی

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت خود در تولید و ساخت پنجره دوجداره ترمال بریک، این امکان را دارد تا از بهترین متریال و مواد اولیه با نازل ترین قیمت استفاده نماید ، تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه کده و با شماره های درج شده با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس : ۹ صبح الی ۱۸