قیمت روز پنجره دوجداره آلومینیومی استاندارد شرکت تولیدی کرج

مدلهای پنجره دوجداره

قیمت روز پنجره دوجداره آلومینیومی استاندارد شرکت تولیدی کرج: شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که پنجره دو جداره آلومینیومی یا ترمال بریک چیست و شرکت های تولیدی در ان چه فناوری ویژه ای در آن به کار برده اند که این چنینپر طرفدار و پر کاربرد شده است. پنجره آلومینیومی استاندارد یکی ازآخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم سازی و پنجره سازی می باشد. پنجره آلومینیومی آلومینیومی دارای لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی پنجره می باشد که نارسانایی این لایه پلاستیکی مانع تلف شدن انرژی بین دو فریم می شود این در حالی است که پنجره دو جداره معمولی از جنس آلومینیوم به این صورت نیستند چون آلومینیوم رسانایی بالایی دارد و به همین خاطر باعث اتلاف انرژی می شود.

قیمت روز پنجره دوجداره آلومینیومی استاندارد شرکت تولیدی کرج

کلمه ترمال بریک به معنای شکست حرارت می باشد و پنجره آلومینیومی دارای استاندارد عایق حرارتی می باشد. یعنی درست است که آلومینیوم رسانای گرماست اما وجود یک لایه ی پلاستیکی نارسانا بین دو فریم آلومینیومی از عبور گرما و انرژی جلوگیری می کند.

قیمت روز پنجره دو جداره آلومینیومی بستگی به اندازه های آن، نوع بازشو های آن و یراق آلات مصرفی پنجره دو جداره می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. برای قیمت دقیق حتما باید نقشه ی پنجره مورد نیاز، تعداد آن و نوع بازشوی آن هم مشخص شود. همچنین قیمت آن بر حسب متر مربع محاسبه می شود. قیمت پنجره های دو جداره آلومینیومی معمولا نسبت به پنجره های دو جداره یو پی وی سی و پنجره دو جداره آلومینیومی متفاوت است و به علت عایق بودن آن و مصرف انرژی بسیار خوبی که دارد معمولا قیمت آن بیشتراز پنجره های دو جداره های دیگر می باشد.

 

پروفیل پنجره کشویی دوجداره ویستابست در کرج
پروفیل پنجره کشویی دوجداره ویستابست در کرج

قیمت روز پنجره دوجداره آلومینیومی استاندارد

با آمدن تکنولوژی های جدید در پنجره های دو جداره با نام پنجره دو جداره آلومینیومی علاوه بر ساخت از فلز باکیفیت و استاندار هم چون آلومینیوم، ایراد رسانایی گرمایی آلومینیوم را هم رفع می کند. نصب درب و پنجره آلومینیومی از نظر هزینه و اتلاف انرژی بسیار به صرفه تر از پنجره های معمولی دیگر است و این به دلیل جلوگیری از هدررفتن انرژی است. همچنین تنوع رنگی آن از مزایای این پنجره دو جداره محسوب می شود.

از دیگر مزایای درب و پنجره آلومینیومی می توان عایق حرارتی بودن آن،عایق رطوبتی، ضد حریق بودن، سازگار بودن با محیط زیست، سبکی و ایمنی فوق العاده و … نام برد که امروزه به دلیل تنوع رنگی بالا و زیبایی و سبکی آن بین مشتریان رایج شده است. همینطور نکته دیگر این پنجره ها این است که رنگ آن ها با ضربه از بین نمی رود و دوام بالایی دارد.