قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک

قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک

قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک: شرکت ما با سال ها سابقه فعالیت به عنوان نمایندگی فروش پنجره وین تک در سطح ایران بخصوص استان البرز و کرج فعالیت دارد و اقدام به طراحی و ساخت انواع پنجره های وین تک می نماید. خوشبختانه توانسته ایم با تولید محصولات با کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب سهم ویژه ای در بازار تولیدات پنجره دوجداره وین تک در کرج  کسب نماییم.

قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک در کرج

قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک

همانطور که می دانید و یا ممکن است به دفعات مشاهده کرده باشید امروزه در و پنجره های دوجداره و سه جداره به صورت کامل وارد معماری مدرن و کلاسیک امروزی شده و جزئی جدایی ناپذیر از اجزای یک ساختمان به حساب می آید. به گونه ای که دیگر اثری از در و پنجره های قدیمی آهنی و سنگین مشاهده نمی شود. استفاده از درب و پنجره های دوجداره وینتک مزیت هایی چون عایق حرارتی و عایق صوتی بودن را به همراه دارد. همینطور می توان تنوع گسترده مدل ها و انواع پروفیل در و پنجره وین تک را نیز به موارد قبل اضافه نمود.

در زیر به انواع متفاوتی از مدل های این در و پنجره های دوجداره اشاره خواهیم نمود:

پنجره upvc کشویی وین تک

پنجره دوجداره کشویی یا ریلی وین تک

پنجره دوجداره لولایی وین تک

پنجره دوجداره بازشو وین تک و …

همچنین این تنوع و گستردگی در اشکال هندسی و همینطور رنگ و طرح پروفیل upvc وین تک نیز به خوبی قابل مشاهده است مانند :

پنجره دوجداره رنگی وین تک

پنجره دوجداره سفید وین تک

پنجره دوجداره طرح چوب وین تک و …

فروش درب پنجره دو جداره کشویی وین تک در کرج

شرکت ما به عنوان نمایندگی فروش پنجره وین تک و دفتر فروش وین تک آماده است تا سفارش شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن بعد از ارسال پیش فاکتور طراحی و تولید نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پروفیل وین تک کرج، نحوه تعویض پنجره دوجداره وین تک و یا خرید محصولات وین تک می توانید با شرکت و کارشناسان فنی تماس حاصل نمائید.