قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

پارامترهایی که در محاسبه قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره تاثیر گذارند: جنس پروفیل ، رنگ پروفیل ، یراق آلات ، ابعاد پنجره آهنی و قدیمی ، شیشه دوجداره و هزینه نصب. از مهمترین سوالاتی که در هنگام تعویض پنجره قدیمی برای ما پیش خواهد آمد، نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره و همچنین عواملی که موجب افزایش آن می شود، می باشد. برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره از نرم افزارهایی مانند UPVC Ercom 2000، وین سافت، نوین طراح و …  استفاده می شود. در این نرم افزار ابتدا عرض و ارتفاع پنجره دوجداره را وارد کرده سپس طرح، حالت  و بازشو های پنجره را مشخص می کنیم. بعد از اتمام طراحی پنجره ها، نرم افزار قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره را بصورت تفکیک اقلام مصرفی محاسبه کرده و آنرا نمایش می دهد.

قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

مشخصات پنجره دوجداره باکیفیت
مشخصات پنجره دوجداره باکیفیت

عوامل موثر در محاسبه قیمت تعویض پنجره دوجداره به شرح زیر می باشد:

پروفیل UPVC

این محصول دارای برندهای متفاوتی است که با توجه به میزان کیفیت، رنگ دانه ها و بنام بودن کارخانه تولید کننده آن(داخلی یا خارجی بودن) همچون پنجره ویستابست و پنجره وین تک قیمت های مختلفی را شامل می شود.

 رنگ پروفیل

پروفیل رنگی و لمینت در حال حاضر بیشترین مقدار فروش را در نوع رنگی بودن پروفیل شامل می شوند که موجب افزایش تقریبی ۳۰ درصدی قیمت فاکتور می شوند.

یراق آلات

یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره شامل لولا، دستگیره، اسپانیولت داخلی و سایر اقلام مورد نیاز برای انجام عمل باز و بسته شدن درب و پنجره دوجداره(تک حالته و دوحالته، کشویی، محوری، فولکس واگنی و آکاردئونی) می باشد. این محصول با توجه به نوع و اسم برند، کیفیت و ابعاد قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال در پنجره غالبا از لولای ۱۰ سانتی متری و دستگیره یک طرفه استفاده می شود در حالیکه در درب دوجداره از لولای تنظیمی قابل رگلاژ(۳D) و دستگیره سوئیچی استفاده می شود.

 شیشه پنجره دوجداره

ضخامت و تعداد دیواره های شیشه ای در شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره و همچنین نحوه تولید(صنعتی یا دستی بودن آن)، رنگ شیشه(رفکس سوپر سیلور، آبی، طلایی، برنز) و نوع شیشه(ساده، لمینت و سکوریت بودن آن) بر روی قیمت متر مربع شیشه تاثیر می گذارد.

 هزینه نصب

در پروژهای نصب پنجره دوجداره شرکت پنجره ماندگار، هزینه نصب بین ۱۰ تا ۲۰ درصد محاسبه می شود که نسبت به نوع پروژه (نوسازی، نصب روی سنگ، بازسازی آهن و آلومینیوم و موقعیت پروژه) این درصد تغییر می کند.

قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

در نهایت قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی با دوجداره به عوامل دیگری همچون سابقه شرکت و کیفیت تولید(دستگاه های مورد استفاده، کیفیت جوش)، کیفیت نصب شرکت مذکور در عرصه تولید درب و پنجره دوجداره وابسته است.